Ви тут: Головна Інформація Практика та кар’єра

Практика та кар’єра

 workij

Перелік актуальних вакансій та можливостей 

Редактор сайту Pink.UA (NEW)

Деталі про вакансію тут => https://www.facebook.com/pinkmagazineua/posts/1659102164134968

Детектор медіа» шукає журналіста-оператора (NEW)

«Детектор медіа» оголошує конкурс на вакансію журналіста-оператора (відеографа) сайту «Відеотека»

«Детектор медіа» шукає журналіста-оператора

Обов’язки: Зйомки відеорепортажів, майстер-класів, інтерв’ю, блогів, міні-документальних проектів, еtс. із подальшим монтажем відзнятого матеріалу, написанням коротких текстів до відео.

Форма зайнятості – повний робочий день, ненормований робочий час, часом можлива зайнятість у вихідні дні. Оплата – гідна.

Основні вимоги до кандидатів на посаду відеографа:

– Навички зйомки дзеркальними фотоапаратами/відеокамерами;

– Навички монтажу у відеоредакторах: Edius, Adobe Premier, Sony Vegas, etc.;

– Вміння знімати у різних жанрах, спостережливість, увага до деталей;

– Вміння писати короткі тексти до матеріалів;

– Наявність журналістського досвіду;

– Обізнаність у стандартах новинної журналістики та професійної етики.

Надаватиметься перевага кандидатам, котрі:

– Мають достатньо впевнені навички репортажної зйомки;

– Володіють базовими навичками роботи із motion-design;

– Знайомі із Adobe after effects;

– Мають уявлення про кольрокорекцію відео;

– Розуміються на медіасфері України.

Просимо надсилати резюме та портфоліо на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  із вказанням бажаної заробітної плати.

Фото: Latin America Events Promotion

 

Українська Соціальна Академія шукає компетентного піар-спеціаліста (NEW)

 

Українська Соціальна Академія шукає компетентного піар-спеціаліста у свою команду. Дедлайн – 1 листопада 2017 р. Досвід роботи не менше 2-х років у сфері PR.

0

Вимоги:
1. Знання основ менеджменту, управління проектами;
2. Високі комунікаційні навички;
3. Розуміння принципів поширення інформації в соціальних медіа;
4. Досвід співпраці з ЗМІ;
5. Досвід розробки і успішного впровадження інформаційних кампаній;
6. Володіння методами обробки інформації із застосуванням сучасних технічних засобів комунікацій та зв’язку;
7. Розуміння громадського сектору та релігійного контексту;
8. Вміння комунікувати з академічним середовищем, бізнесом та органами державного управління, фондами;
9. Добре розуміння специфіки функціонування медіа-простору.
10. Вміння налагоджувати зв’язки та налагоджувати спілкування з представниками медіа.
Функціональні обов’язки:
• Допомога в імплементації комунікаційної стратегії та виконанні комунікаційних планів;
• Підготовка проектів прес-релізів та анонсів, інформаційних матеріалів для журналістів та представників неурядових організації;
• Підготовка проектів матеріалів для соціальних мереж (тексти, створення зображень);
• Організація медіа-подій (прес-конференції, брифінги, тощо);
• Виготовлення графічних матеріалів;
• формування і управління іміджем і брендом;
• Сприяння налагодженню внутрішньої і зовнішньої комунікації;
• Комунікація зі стейкхолдерами відповідно до вимог проекту.
• SMM
• Оновлення інформації на сайті Фонду;
• Організація медіа-подій (прес-конференції, брифінги, тощо);

Надсилайте своє резюме на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 1 лиcтопада 2017 року. Обов’язково додайте до резюме мотиваційний лист. В темі листа вказати – Піар менеджер/ка шукає свою команду!
Більше про нас: social-academy.com.ua

 

Інтернет-журнал БЖ при «Українській правді» відкрив кілька вакансій (NEW)

Інтернет-журнал БЖ про міську культуру Києва, Львова та Одеси, що виходить на сайті «Українська правда», шукає журналістів, авторів рубрик, стажерів та редактора новинної стрічки

Інтернет-журнал БЖ при «Українській правді» відкрив кілька вакансій

Про це повідомляє журналістка інтернет-журналу Лєра Лауда на своїй сторінці у Facebook.

«Раз на кілька місяців я шукаю через фб авторів для БЖ. І щоразу знаходжу кількох крутих фрілансерів. Цього разу завдання масштабніше. Ми розширюємося. І трохи змінюємося», – написала пані Лауда.

БЖ шукає: журналіста; редактора новинної стрічки;  постійного автора для рубрики про їжу та нові заклади, автора рубрики про українські бренди; постійних журналістів зі Львова і Одеси; стажерів.

Серед вимог: орієнтуватися в лайфстайл-темах та урбаністиці, стежити за новими закладами і міськими ініціативами, знати українських виробників.

Бажаючі долучитися до команди БЖ мають заповнити анкету.

 

Громадська організація «Інформаційний прес-центр» оголошує конкурс на заміщення вакантних посад (NEW)


Громадська організація «Інформаційний прес-центр» оголошує конкурс на заміщення вакантних посад у медійних проектах:
— власного кореспондента ІА “Центр журналістських розслідувань” у Херсоні;
— кореспондента телепроектів ІА “Центр журналістських розслідувань” у Києві;
— редактора інтернет-видання “Центр журналістських розслідувань” у Києві
Вимоги до кандидатів:
– досвід роботи у професійних ЗМІ не менше 3-х років (для редактора - не менше 5-ти);
– дотримання професійних стандартів та норм етики;
– навички роботи з реєстрами та створення мультимедійного контенту;
– обізнаність у кримській тематиці;
Вітається: досвід проведення журналістських розслідувань та володіння англійською та ін.іноземними мовами.
У резюме, викладеному в довільній формі, просимо обов’язково вказати:
– окрім базової освіти також пройдені вами тренінги (рік, тематика, організатор);
– посилання щонайменше на 5 ваших публікацій та/чи сюжетів;
– одним абзацом: чому ви хочете працювати у Центрі журналістських розслідувань?
Прохання надсилати резюме на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 15 жовтня 2017

Візьміть участь в інноваційні лабораторії та отримайте грант на власні медіа-проекти 

 

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» запрошує ЗМІ з України, Молдови та Грузії взяти участь в Мультимедійній лабораторії, 3-денній події в рамках реалізації проекту «Зміцнення незалежних ЗМІ в Молдові, Україні та Грузії». Захід відбудеться 16-18 листопада 2017 року у Києві.

Всього дев’ять команд з Грузії, Молдови та України, по три команди з кожної країни, будуть запрошені до Києва для участі 3-денній лабораторії. Учасники отримають безкоштовний розроблений шаблон для оновлення власного сайту, дізнаються про теорію та практику використання гейміфікації для популяризації власного ресурсу, та матимуть можливість доопрацювати свої ідеї з досвідченими тренерами. Команди-автори трьох найсильніших ідей отримають гранти в розмірі 2000 доларів США кожен, з розрахунку по одному гранту на кожну країну.

2. Умови участі у конкурсі

  • Для участі у конкурсі запрошуємо команди у складі трьох учасників. В заявці опишіть роль та професійний досвід кожного учасника команди;
  • Команда повинна продемонструвати здатність впроваджувати інноваційні ідеї в онлайн-медіа, співпрацювати з громадянським суспільством та залучати громадянську журналістику. Будь ласка, подайте приклади втілених проектів (принаймні три приклади);
  • ЗМІ, яке представляє команда, має відповідати стандартам професійної етики;
  • Принаймні один член команди повинен володіти англійською, так як англійська є робочою мовою події;
  • Пропонована ідея проекту повинна містити елементи інтерактивної взаємодії з аудиторією та втілена протягом двох місяців після завершення лабораторії. Графік проекту та терміни будуть встановлені під час обговорення між організаторами та переможцями.

3. Формат участі

З кожної країни будуть відібрані по три команди (всього 27 учасників). Відібрані команди приїдуть до Києва, щоб взяти участь у Мультимедійній лабораторії веб-інновацій, яка відбудеться 16-18 листопада 2017 року. Під час лабораторії учасникам буде презентовано шаблон сайту, корисні лекції з гейміфікації. У співпраці з тренерами команди матимуть змогу покращити та фіналізувати ідеї своїх проектів з подальшим представленням їх журі. Три найсильніші ідеї отримають гранти в розмірі 2000 доларів США кожен на кожну країну.

Організатори покривають транспортні витрати, харчування та проживання відібраним учасникам. Робоча мова лабораторії – англійська. Також організатори забезпечать переклад з англійської на українську, румунську та грузинську мови.

4. Критерії вибору

Заявки будуть оцінюватись проектною командою за такими критеріями:

  • Професіоналізм команди-учасника конкурсу;
  • Оригінальність/інноваційність пропонованого проекту;
  • Доцільність та реалістичність пропонованого проекту;
  • Узгодженість і зрозумілість опису витрат/раціональний бюджет.

5. Бюджет

3 гранти у розмірі 2000 доларів США кожен будуть надані на реалізацію найсильніших ідей в рамках Мультимедійної лабораторії веб-інновацій. Кожен з переможців має бути представником 1 країни.

6. Термін подачі заявок

Для участі у конкурсі, будь ласка, заповніть цю форму англійською мовою до 16 жовтня 2017 року, 18.00.

Звертайтесь по консультацію або допомогу у заповненні анкети. Контактна особа: Анна Калініченко, координатор проекту, ГО «Інтерньюз-Україна», Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ,  +38 (066) 364-28-08

 

Журналіст до Київського міського журналу «Хмарочос» 

 

Журналіст до Київського міського журналу «Хмарочос»
 

Київський міський журнал «Хмарочос» шукає журналіста до своєї команди. 

Що треба робити: писати матеріали на теми міського розвитку, урбанізму, досліджувати соціальні процеси у київській громаді.

Ви вже вмієте:

- писати тексти доступною і зрозумілою мовою. Досвід 1,5 роки роботи +;
- володієте письмовою українською й англійською (upper intermediate +);
- працюєте з різними джерелами інформації, самостійно знаходите потрібні контакти. Швидко обробляєте потрібну інформацію;
- легко налагоджуєте спільну мову з людьми;
- цікавитесь багатьма процесами, бажано, якщо глибоко розбираєтесь хоча б у одній темі, релевантній для видання;
- швидко виконуєте поставлені задачі (вмієте тримати темп);
- розумієте й розділяєте цінності видання.

Робота в офісі та «в полі». Передбачені поїздки на конференції і тематичні зустрічі в інші міста.

Надсилайте інформацію про себе і приклади статей на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

МАМА Маркетинг запрошує до співпраці SMM-менеджерів

Рисунок12

 

 

 

 ЗАВАНТАЖИТИ БАЗИ ПРАКТИК

 

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Інформація Практика та кар’єра