Ви тут: Головна Інформація Вакансії

Вакансії

workij

Перелік актуальних вакансій та можливостей 

 

 

 

 

Координатор освітніх програм до Kyiv Academy of Media Arts

Що робити?

– Узгодження розкладу з лекторами.
– Допомога в технічній частині організації лекцій.
– Відстеження відвідування та успішності студентів.
– Організація позакласних практик і занять.
– Робота з документообігом.

Що потрібно?

– Старанність.
– Комунікабельність.
– Знання англійської мови для комунікації з іноземними лекторами.
– Письмова грамотність.
– Правильне співвідношення таких якостей як дружелюбність і вимогливість.
– Мінімум один рік досвіду роботи в будь-якій компанії на позиції менеджера будь-якого роду

Які умови?
– Графік роботи ненормований. Робочий день починається о 12:00, закінчується о 20:00–22:00 (залежить від розкладу занять і додаткових активностей).
– 5–6 робочих днів на тиждень.

Куди писати?
Заповніть анкету до 25 травня за цим посиланням.

Account Manager до Postmen Digital Agency

 

Що робити?

– Супровід проектів і справ клієнтів: українські і міжнародні бренди, публічні особи, громадські організації, благодійність.
– Брати участь у розробці стратегічних і креативних рішень.
– Проектний менеджмент – від бюджетування і таймінгу, до щоденної взаємодії з клієнтом і звітності.
– Досконалі навички створення презентації.
– Аналітичні навички і спроможність візуалізувати дані (таблиці, графіки, схеми).
– Відповідати за документообіг (оформлення договорів, звітів).
– Готувати кейси і фестивальні роботи клієнтів.

Що потрібно?

– Успішний досвід на аналогічній посаді в лідируючих рекламних чи цифрових агенціях.
– Вільне володіння англійською мовою.
– Презентаційні та переговорні навички.
– Розуміння специфіки ринку digital, інструментів, медійних механік.
– Готовність працювати на результат в умовах жорстких дедлайнів і високих стандартів.

Які умови?

– Найкращі умови роботи.
– Сучасний та зручний офіс.
– Необмежені можливості для росту.
– Креативний, амбітний, досвідчений колектив.

Куди писати?

CV та мотиваційний лист надсилайте на: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

|closed}

 

Редактор до DOU

 Що робити?

– Випуск статей — вичитування, редагування, верстка й оформлення текстів.
– Робота з авторами. Вам потрібно буде залучати нових авторів і нагадувати про DOU.
– Написання власних статей — інтерв’ю, огляди, репортажі.
– Ведення постійних і запуск нових рубрик / проектів. У медіа близько 10 постійних рубрик.
– Генерування нових ідей / тем. Публікують тільки унікальні матеріали, жодних перекладів чи рерайтів.
– Інші завдання, пов’язані з роботою Стрічки, — підготовка розсилок, активності в соцмережах тощо.

 Що потрібно? 

– Вміти готувати статтю для максимально ефективної подачі: цікавий заголовок, оформлення (цитати, структура статті, ілюстрації).
– Вміти працювати з авторами (утримувати тих, що вже є, знаходити нових, фільтрувати «джинсу» і неформат) або хотіти навчитися робити це.
– Постійно шукати нові можливості для розвитку (нові рубрики та формати, робота з соцмережами).
– Вміти писати статті, брати інтерв’ю і робити репортажі (або ж мати бажання навчитися все це робити).
– Вільне володіння російською та українською мовами.

Які умови? 

– Маленька команда (7 осіб), ніякого мікроменеджменту й бюрократії.
– Робота віддалена, але потрібно бути на зв’язку вдень.
– Офіційне працевлаштування.
– Ставка — 15 000 грн на випробний термін (1 місяць) і 17 000 грн після нього.
– Перегляд зарплати кожні півроку.
– Ноутбук для робочих завдань і медичне страхування після проходження випробного терміну.

Куди писати? 

Потрібно заповнити форму за цим посиланням. Для цієї вакансії передбачено невелике тестове завдання.

Менеджер/ка з комунікацій до Центр UA

Що робити?

– Стратегічна комунікація (розробка та імплементація комунікаційної стратегії, проведення репутаційних аудитів, підготовка публічних звітів).
– Внутрішня комунікація (в тому числі, ведення бази контактів організації).
– Комунікація з партнерами (ньюзлетери).
– Організація подій (прес-конференцій, зустрічей з громадськістю, презентації, тощо).
– Зв’язки з медіа (написання інформаційних матеріалів, моніторинг згадок у медіа).
– Інформаційне наповнення сайту та Facebook-аккаунту.

Що потрібно?

– Вільне володіння українською та досвід редакторської роботи.
– Досвід роботи на аналогічних посадах не менше двох років.
– Орієнтація в громадсько-політичному житті країни.
– Розуміння медіа-ринку та наявність власних контактів із журналістами.
– Володіння етикою ділового спілкування.
– Володіння англійською мовою та досвід реалізації національних інформаційних кампаній будуть перевагою при відборі кандидатів.

Особистісні якості:

– Системне мислення.
– Відповідальність.
– Ініціативність.
– Комунікабельність.
– Доброзичливість, здатність працювати в команді.
– Націленість на результат.
– Стресостійкість.

Які умови?

– Повний робочий день.
– П’ятиденний робочий тиждень у Києві.

Куди писати?

Резюме (із зазначенням осіб, які можуть вас рекомендувати)  та мотиваційний лист надсилайте на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Тема листа «Менеджер/ка з комунікацій». Прийом заявок від кандидатів відкритий до 30 травня 2019 року.

SMM Manager до DIEVO Agency

Що робити?

– Участь у розробці SMM-стратегій, креативних ідей для SMM.
– Створення контенту та ком’юніті-менеджмент сторінок в соцмережах.
– Робота з рекламним кабінетом: створення і налаштування реклами для просування постів та спільнот, аналіз та покращення показників.
– Комунікація з блогерами та лідерами думок.
– Підготовка звітності та формування висновків/рекомендацій.
– Участь у розробці тренінгів та воркшопів з SMM для навчання колег та клієнтів.
– Постійний розвиток SMM-проектів та спільнот клієнтів/агенції, а також напрямку SMM в агенції.

Що потрібно?

– Обов’язковий досвід роботи у сфері SMM не менше двох років.
– Перевагою буде досвід роботи в digital- та рекламних агенціях.
– Розуміння алгоритмів роботи соціальних мереж та месенджерів, навички тренд-чекінгу, вміння швидко інтегрувати в роботу нові тренди, формати, інструменти.
– Досвід роботи з бізнес- та рекламним кабінетами Facebook.
– Досвід роботи з блогерами та лідерами думок.
– Відмінне знання української та російської мов.
– Сильні софт-скіллз: уважність, відповідальність, комунікабельність, самостійність, лідерство, критичне мислення; вміння слухати і чути.

Які умови?

– Повна зайнятість. Робота в сучасному офісі в центрі Києва (5 хв від м. Дружби Народів).
– Молода, амбіційна і дуже крута команда.
– Великі міжнародні та національні клієнти.
– Перспективи росту.
– Корпоративні курси англійської мови.
– Оплачувані відпустка і лікарняний.
– Офіційне працевлаштування та своєчасна виплата заробітної плати.
– Квартальні бонуси відповідно досягнутих KPI.

Куди писати?

Надсилайте резюме на пошту join@dievo.agency

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Інформація Вакансії