Ви тут: Головна Інформація Вакансії

Вакансії

workij

Перелік актуальних вакансій та можливостей 

 

 

 

 

SMM Writer до рекламного агентства Havas Digital Kyiv

Що робити?

  • Розробляти концепції брендових спільнот у соціальних медіа.
  • Ведення бренд спільнот – написання контент-планів і розробка активацій, як простих так і інтегрованих із залученням лідерів думок.
  • Брифування дизайнера / арт-директора на створення необхідних матеріалів.
  • Розробка нових механік і активацій, що проводяться в соціальних медіа.
  • Презентувати і відстоювати використання інструментів в соціальних мережах перед клієнтом.
  • Стежити за поточними тенденціями контент-маркетингу й запроваджувати нові практики.
  • Щомісяця аналізувати спільноти й готувати звіт про них, а також рекомендації щодо вдосконалення роботи спільнот.

Що потрібно?

  • Досвід роботи в написанні контент-плану для брендових спільнот.
  • Досвід роботи в створенні та реалізації активностей в соціальних медіа.
  • Розуміти особливості співпраці з блогерами в рамках проекту.
  • Мати досвід роботи на такій позиції від трьох років.

Які умови?

  • Участь у проектах для найрізноманітніших клієнтів: міжнародних, українських, великих, маленьких, відомих усім, нікому не відомих (поки що).
  • Професійне й людське розмаїття: плюс п’ять агенцій (діджитал, креативних, PR, медіа, marketing services) в одному будинку на Воздвиженці.
  • Величезна бібліотека.
  • Корпоративні курси англійської мови.
  • Експозиція (постійна, але оновлювана) сучасного мистецтва на стінах п’ятьох поверхів офісного будинку.

Куди писати?
Пишіть на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Копірайтер до Aimbulance

 

Що робити?

  • Писати прості та зрозумілі тексти для сайтів і додатків.
  • Розробляти правила комунікації для брендів.
  • Писати сценарії для відеороликів.
  • Допомагати креаторам реалізувати їхні ідеї у текстах.
  • Готувати тексти для всіх-всіх кейсів компанії.

Що потрібно?

  • Знати дещо про інфостиль.
  • Мати досвід роботи від 2 років у агенції або онлайн-виданні.
  • Вміти самостійно редагувати свої тексти, знаходити у них помилки та слабкі місця.
  • Вміти працювати з Keynote та гугл-документами.
  • Знати правила українського правопису та пунктуації не лише на інтуїтивному рівні.
  • Якщо ви добре пишете англійською, це буде значною перевагою.


Які умови?

  • Співпраця з відомими компаніями та брендами. 
  • MacBook для роботи.
  • Компенсація профільних курсів, воркшопів та конференцій.
  • Насичене офісне життя: корпоративи, внутрішні лекції, вечори з іграми та піцою.
  • Можливість впливати на процеси агенції.

Куди писати?

Надсилайте CV з фото, cover letter і посилання на сторінки в соцмережах на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

|closed}

 

Діджитал-маркетолог до ArtCraft CG School

 Що робити?

  • Запуск реклами: таргетована (ФБ, ВК), контекстна (Гугл, Яндекс).
  • Робота з аналітикою (налаштування цілей, аналіз трафіку, складання звітів).
  • Участь в створенні маркетингових воронок (інтеграція лендингу з імейл-розсильниками, налаштування чат-ботів, складання ланцюжків листів). 
  • Участь у створенні сторінок (лендинги, сторінки на сайті)/
  • Проведення аналізу конкурентів на регулярній основі і пропозиція нових ідей для реалізації. 
  • Пошук і тестування нових інструментів для залучення потенційних клієнтів.
  • Участь в брейнштормах із запуску нових продуктів.
  • Складання ТЗ під креативи (банери, відеоролики)

Що потрібно?

  • Профільна вища освіта (за напрямками «Журналістика», «Філологія», «Реклама» та суміжні спеціальності)
  • Досвід роботи в піар-сфері (бажаний).
  • Грамотна письмова та розмовна українська мова; англійська –intermediate.
  • Особисті якості: комунікабельність, креативність, самоорганізованість, відповідальність, амбіційність, уважність, пунктуальність, вміння працювати в команді.

Які умови?

  • Заробітна плата від 15 000 грн і вище (залежить від досвіду кандидата).
  • П'ятиденний робочий тиждень з гнучким графіком.
  • Максимально комфортний робочий простір у сучасному офісі (Шулявка, ТРЦ «Космополіт»).
  • Можливість працювати віддалено (до 14 днів на рік).
  • Оплачувані новорічні канікули. 
  • Можливість навчатися на будь-якому курсі школи безкоштовно.

Куди писати?

Надсилайте ваші резюме і портфоліо на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дизайнер на SMM-проекти до агентства Wideworks

 

Що робити?

  • Робити такі віжуали до постів, які глобальні сторінки брендів захочуть репостнути у себе.
  • Робити такі віжуали до постів, які захочеться показати батькам, а вони лайкнуть.
  • Робити такі віжуали до постів, які клієнт затвердить з першого разу.
  • Робити віжуали до постів.

Що потрібно?

  • Photoshop, Illustrator.
  • Пропонувати кілька варіантів віжуалів.
  • Розуміти перспективу і як працювати з тінню.
  • Увага до деталей.
  • Не ображатися на критику своєї роботи, а з'ясовувати, що не так і робити добре.

Буде плюсом:

  • Художня освіта.
  • Знання AE, Premiere, Figma, XD та інші програми, які допомагають працювати швидше і краще.
  • Ініціативність.

Які умови?

  • Офіційне працевлаштування.
  • Достойна заробітна плата.
  • Класний, приємний і дружній колектив.
  • Офіс в центрі (5 хвилин від метро Майдан / Золоті Ворота);
  • Години роботи: з 10:00 до 19:00.
  • Роботи багато, терміни палаючі, бренди –ТОП.

Куди писати?
Надсилайте портфоліо на пошту job@wideworks.agency або в месенджер сторінки компанії у Facebook

 

 

SMM-шеф до ГО «Батарейки, здавайтеся»

 

Що робити?

  • Пекти теплі та інформаційно насичені пости для Fb/сайту із свіжих інгредієнтів.
  • Залучати людей та бізнеси до фінансування та спільного лобіювання екологічної реформи.
  • Глибоко вивчати цільову аудиторію.
  • Писати «просто про складне»: чому важливо переробляти небезпечні відходи, як це працює у Європі, суть реформи для України, що може зробити кожен.
  • Відвідувати події релевантних до проекту та створювати сутьові репортажі з них.
  • Відповідати на звернення людей у Facebook.

Що потрібно?

  • Досвід в комунікаціях, маркетингу – від двох років.
  • Кейси текстів для соціальних мереж, які мали широке органічне охоплення (скидай разом з CV).
  • Досвід роботи із критикою та запереченнями, руйнування міфів.
  • Візуальний смак та вільне володіння графічними редакторами (Photoshop, Sketch, іншими інструментами для SMM).
  • Грамотна усна та письмова українська мова.
  • Активна особиста сторінка в соціальних мережах буде плюсом.
  • Географія: Київ (щоб відвідувати події).

Які умови?

  • Зарплата: 15–25 тис. грн.
  • 40 годин на тиждень, віддалено, але жити в Києві чи поряд.
  • Open-minded команда, яка працює за it-принципами: мінімум бюрократії, головне – результат.
  • Неймовірна прокачка ваших навичок та можливості для кар’єрного росту.
  • Робота в атмосфері натхнення від спільноти прихильників, які підтримують нас фінансами та часом.

Куди писати?
Щоб податись – надсилайте CV, мотиваційний лист та кейси ваших декількох найбільш залучаючих постів на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

SMM-менеджер до студії дизайну та архітектури Orb

 

Що робити?

  • Повне закриття питань SMM-активності бренду (Instagram, Facebook).
  • Робота з репутацією бренду в мережі.
  • Дотримуватися балансу між генерацією осмисленого і результативного контенту.
  • Налаштування реклами.

Що потрібно?

  • Добре писати російською, українською та англійською.
  • Володіти візуальною грамотністю.
  • Базове знання графічних редакторів.
  • Наявність портфоліо.
  • Гарне почуття гумору.
  • Великим плюсом буде інтерес до здорового способу життя і принципу zero waste.

Які умови?

  • Договірна заробітна плата в залежності від співбесіди і портфоліо.

Куди писати?

Якщо вас зацікавила вакансія, заповніть форму за цим посиланням: https://bit.ly/2SihZ96

 

 

Дослідник/дослідниця до Агентів змін

 

Що робити?

  •  Готувати дослідження (визначити методологію, зробити мапу-підоснову, побудувати процес збору).
  • Досліджувати (як кабінетно в комфортних умовах офісу, так і поза зоною комфорту в полях у будь-яку погоду).
  • Аналізувати (знаходити паттерни, інсайти, причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки).
  • Візуалізувати (дизайнити мапу/інфографіку, верстати «звіти»).
  • Презентувати стейкхолдеру (нашим або зовнішнім архітекторам для розробки проекту, містянам для підвищення рівня обізнаності, урядовим, неурядовим, бізнесовим організаціям для прийняття рішень).

Що потрібно?

  • Чесність як основна цінність або принцип.
  • Є свій ноутбук.
  • Знання принаймні одного з інструментів: QGIS, Illustrator, InDesign, Google Sheets, Excel.

Які умови?

  • Можливість якісно впливати на розробку проектів публічних просторів у місті.
  • Можливість розвивати Open Data про місто.
  • Можливість розвинути дослідницькі та аналітичні навички.


Куди писати?

Виконайте тестове завдання:
Існує показник Street Vitality. І є не один підхід, як його оцінювати. Потрібно:
1. Подивитись методології оцінки цього показника.
2. Обрати якусь за зразок/адаптувати якусь згідно власного бачення/ або розробити свою методологію на основі досліджених.
3. Описати її, пояснити, чому обрано таку методологію, вказати джерела.
4. Оцінити Street Vitality для вулиці Миколи Лисенка (що за Оперним театром) у Києві.
5. Надіслати опис методології та процес оцінки одним PDF файлом на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Графічний дизайнер до 1DEA.me

Що робити?

  • Не просто красивий, а функціональний і зрозумілий у використанні дизайн.
  • Дизайн рекламно-поліграфічної продукції.
  • Дизайн презентацій.
  • Дизайн внутрішніх комунікаційних матеріалів. 
  • Розробка web-банерів.

Що потрібно?

  • Відмінне знання Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign.
  • Знання тенденцій сучасного дизайну і реклами.
  • Бажання розвиватися до посади «арт-директор».

Які умови?

  • Цікаві та креативні завдання.
  • Своєчасна і гідна оплата праці.
  • Оплачувана відпустка і лікарняний.
  • Навчання за рахунок компанії (курси, семінари, тренінги і т. д.).
  • Корпоративна бібліотека.
  • Англійська та французька 2 рази на тиждень за рахунок компанії.
  • Йога щопонеділка.
  • Чай, кава, какао, фрукти, печиво і т. д.
  • Плановий перегляд заробітної плати кожні 9 місяців або швидше в разі підвищення.
  • Кар'єрне зростання всередині компанії.
  • Офіс в центрі Києва, вул. Дмитрівська 80, графік роботи з 9:00 до 18:00, з перервою на обід.
  • Класний настрій і крутий колектив.

Куди писати? 


Надсилайте резюме на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Журналіст-редактор до дизайн-медіа Telegraf.Design

 

Що робити?

 

  • Що робити?
  • Робити матеріали про графдизайн, UI/UX, ілюстрацію, анімацію, ігри, рекламу, урбаністику, архітектуру та мистецтво.
  • Редагувати тексти.

Що потрібно?

  • Відповідальність та енергійність.
  • Досвід у написанні статей.

Куди писати?

До 19 березня надсилайте на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. :

  • короткий лист про себе;
  • резюме;
  • посилання на ваші тексти;
  • профіль у соціальних мережах;
  • очікування по зарплатні.

В темі листа не забудьте вказати «Журналіст-редактор». Після першого відбору надішлють тестові завдання. Після другого – запросять на інтерв’ю.

Журналіст-стажер до редакції MC Today

Хто нам потрібен? 

 

  • Ви цікавитеся темою бізнесу і читаєте ділову літературу.
  • Вам подобаються матеріали, які ми пишемо в виданні, і ви вірите в те ж, що і ми, - що малий і середній бізнес рухає Україну в позитивне майбутнє.
  • Ви вмієте доладно і грамотно писати, у вас легке перо і ви отримуєте від цього задоволення.
  • У вас є досвід роботи в ЗМІ, хоча б в студентському, або досвід ведення блогу.
  • Ви вмієте структурувати інформацію, знаходити потрібних людей і ставити їм правильні питання, не боїтеся дзвонити незнайомим людям по телефону і писати їм в месенджер незручні питання.
  • У вас горять очі, ви хочете вчитися і розвиватися як журналіст і бачите себе в діловій журналістиці.
  • Ви готові багато працювати, щоб вчитися і ставати краще.
  • Ми готові брати молодих людей з мінімальним досвідом і їх вчити, після проходження стажування та випробувального терміну в редакції. Ми також раді студентам на заочній формі навчання і випускникам ВНЗ.

 

Які умови?

 

  • Заробітня платна 5 000 грн на час стажування і якщо ми один одному подобаємося, то через три місяці отримаєте посаду штатного автора редакції і перегляд ставки;
  • Робота в одній з найпрофесійніших ділових редакцій країни;
  • Ви щодня будете спілкуватися з провідними українськими підприємцями, і топ-менеджерами корпорацій;
  • Позитивна і дружня команду молодих хлопців;
  • Навчання і допомога в реалізації повсякденних завдань;
  • Графік роботи - з 10:00 до 19:00 віддалено.

Куди писати?

 

  • Написати на електронну пошту job@mc.today розповідь про себе, пояснити, чому ви хочете у нас працювати, і прикріпити посилання на статті, які ви вже десь публікували.
  • Запропонувати свіжих п'ять інфоприводів, про які ми могли б написати, до кожного з них написати коротке пояснення, чому на вашу думку це буде цікаво читачам.
  • Запропонувати трьох героїв-підприємців, про якіх ми ще не писали і чиї історії були б цікаво розповісти вам. Коротко поясніть, чому ви вважаєте, що ваш герой буде цікавий читачам.
  • Ідеї ​​по темам пишіть в Google docs і надсилайте нам посилання з відкритими правами на редагування для всіх по посиланню.
  • Заявки на роботу, які ви будете надсилати іншими способами, ми розглядати не будемо, так само як і вкладені файли.

 

Детальна інформцаія про вакансію та компанію: https://mc.today/vacancy/

 

Контент-менеджер до освітньої платформи LABA

Що робити?

  • Розробляти програми і структури курсів.
  • Готувати методичні матеріали (workbook, whitepaper, кейси, дайджести, презентації).
  • Контролювати наповнення контентом системи управління навчанням (LMS).
  • Розробляти домашні завдання і систему оцінювання слухачів (тести, вправи).
  • Переглядати і аналізувати онлайн-заняття з метою поліпшення якості курсів.
  • Адаптувати кейси європейських і американських університетів.

Що потрібно?

  • Мати структурне і критичне мислення.
  • Бажання розвиватися в сфері онлайн-навчання.
  • Мати талант пояснювати складні речі простими словами.

Плюс у карму якщо:

  • Ви вмієте робити презентації в PowerPoint або Keynote.
  • Вам подобається структурувати інформацію і виділяти головне.
  • Ви можете фокусуватися на одному завданні і не перескакувати на інше до його завершення.
  • Ви не забуваєте, що вам потрібно зробити завтра і вмієте планувати свої справи на тижні вперед.

Які умови?

  • ЗП за домовленістю, залежить від досвіду (8000 – 12000 грн)
  • Гнучкий, але насичений графік (задач на повну зайнятість з головою вистачить).
  • Офіс біля метро «Олімпійська» з крутою панорамою Києва.
  • Усі курси платформи – безкоштовно, а також компенсування зовнішнього навчання, майстер-класів.
  • Безкоштовна англійська в офісі два рази на тиждень.
  • Фанові лотереї з безкоштовними квитками в кіно, театр, на ланч із колегою, масаж, тощо.
  • За півроку – сплата половини абонементу в спортзал, басейн, йога-студію.
  • За рік – компенсування покупки ноутбука. 

Куди писати?
Якщо вас зацікавила вакансія – заповніть форму за цим посиланням.
Якщо виникли запитання: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Акаунт-менеджер до студії ландшафтної архітектури KOTSIUBA

Що робити?

  • Комунікувати з клієнтами – девелоперами та організаціями з розвитку міст.
  • Проводити презентації та ділові перемовини.
  • Вести документообіг та фінансовий менеджмент проектів.
  • Організовувати та контролювати проектні процеси.
  • Піклуватися про комфортну роботу команди.

Що потрібно?

  • Мати досвід координації проектів.
  • Бачити загальну картину проекту і його деталі одночасно.
  • Хотіти займатися розвитком міста.
  • Розуміти особливості архітектурного ринку.
  • Мати здоровий педантизм, лідерські якості та емпатію.
  • Знати, що таке SOW, WBS, RACI. 
  • Структурне мислення та організаційні навички – ваша суперсила.

Які умови?

  • Full time. Графік пн-пт з 9:00 до 18:00 або з 10:00 до 19:00, проте орієнтація не на час, а на результат.
  • Постійний розвиток. Досвід, якого не вистачає, можете отримати у компанії.


Куди писати?
Якщо зрозуміли, що ви perfect match – надсилайте резюме на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з темою «Я – ваш майбутній акаунт-менеджер».

 

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Інформація Вакансії