Ви тут: Головна Інформація Вакансії

Вакансії

workij

Перелік актуальних вакансій та можливостей

 

 

Копірайтер/ка до Fotovramke

Що робити?

  • Вести сторінки в інстаграмі і фейсбуці. Збирати інформацію, писати тексти, планувати публікації і придумувати красиві віжуали разом із фотографом/кой.
  • Готувати матеріали в блог.
  • Працювати з сайтом. Адаптувати пости із соцмереж для блогу, придумувати корисні і цікаві описи товарів і додавати їх на сайт.
  • Розробляти маркетингові кампанії: від «наштормити» до запустити.

 


Що потрібно?

 

  • Вміти писати коротко і цікаво.
  • Бачити у великому масиві інформації струнку систему.
  • Захоплюватися всім навколо, особливо аналоговою фотографією.
  • Знати англійську мову і вміти читати і перекладати статті з іноземних сайтів.

 


Які умови?

 

  • Парт-тайм робота (20–25 годин на тиждень), яку легко можна поєднувати із навчанням або іншими проектами.
  • Робота в молодій вмотивованій команді. Кожен співробітник – фанат плівки і моментальної фотографії.
  • Професійне зростання. 
  • Доступ до всіх камер і можливість тестувати новинки першим.

Постійні фотосесії.

 

Куди писати?


Заповніть форму за цим посиланням. Потрібно буде виконати два тестових завдання.

Проектний менеджер до ІЗОЛЯЦІЇ

 


Що робити?

  • Допомога в реалізації проектів ІЗОЛЯЦІЇ (Програма резиденцій, Арт-Середа).
  • Підтримка в організації подій (Арт-Середа, Artist Talks, лекції, виставки тощо), фото та наративні звіти з подій.
  • Написання та переклад текстів, наприклад, повідомлення про події для веб-сайту та сторінки на фейсбуці.
  • Пошук та співпраця зі спонсорами, донорами та державними службовцями.
  • Написання наративних звітів.
  • Допомога з укладанням та перекладом договорів.
  • Підтримка резидентів у рамках Програми резиденцій (домовленості, документація, організація Artist Talks художників, допомога).
  • Організація проживання, подорожей та виплат добових для запрошених художників та партнерів.
  • Підтримка партнерів та комунікацій за проектами в організації та поза нею.
  • Допомога у зборі даних та постійна оцінка аудиторій та заходів.
  • Ретельна та своєчасна підготовка бюджетів проектів з дотриманням існуючих настанов та узгодженням з адміністративним директором та головним куратором. 
  • Співпраця та координація з іншими інституціями, такими як IZONE та з будь-якими зовнішніми партнерами, що сприяють розширенню програми ІЗОЛЯЦІЇ.
  • Розробка, наповнення та моніторинг архіва Арт-Середи.
  • Готовність виконувати будь-які інші задачі, що відповідають ролі проектного менеджер.

Що потрібно?

  • Обізнаність у діяльності фонду ІЗОЛЯЦІЯ.
  • Досвід роботи в галузі культури та мистецтва.
  • Рівень англійської мови: Advanced або Upper-Intermediate.
  • Перевагою будуть навички фотографування та наявність особистого ноутбука.
  • Готовність працювати понаднормово під час заходів (Artist Talks, День ІЗОЛЯЦІЇ, АртСереда).
  • Багатозадачність та гнучкість.
  • Відмінні організаторські здібності.


Які умови?

  • Повна зайнятість (40 годин на тиждень).
  • Офіс на Подолі.
  • Участь у великій кількості культурних заходів.
  • Випробувальний термін три місяці з можливістю подальшого залучення до організації на довгостроковій основі.
  • Розмір заробітної плати визначається за результатами співбесіди.


Куди писати?

  • Надсилайте резюме, мотиваційний лист англійською мовою на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з темою «Проектний/а менеджер/ка».
  • Лише в разі успішного проходження відбору на вакансію, представники фонду зв’яжуться з кандидатом/кою. 
  • Дедлайн – 20 вересня.

 

Creative copywriter до AdShot Creative

 

Креативне та продакшн агентство повного циклу в одній особі.


Що потрібно робити?

  •  Придумувати креативні ідеї - і реалізувати їх у текстах;
  • Розробляти рекламні продукти і стратегії;
  • Писати рекламні тексти - від слогану до циклу статей;
  • Презентувати концепції у форматі презентацій, а потім на зустрічах клієнтам;
  • Ефективно працювати в команді та відповідально ставитись до термінів проектів; 

Тобто, робота із тестами, слоганами, синопсисами, презентаціями.

Детальніше: http://bit.ly/2klDKFf

 

Web analyst до Roman.ua

20 000 – 26 000 грн + %

Ми працюємо з крутими e-commerce, it-продуктовими проектами і складним B2B. Нашим Клієнтам по всьому світу потрібно налаштовувати Google Analytics (і не тільки його), як в простих реалізаціях, так і просунуті наскрізні аналітики.

Професійні вимоги
- Досвід налаштування та використання систем веб-аналітики (Google Analytics, Google Tag Manager) - від 1 року;
- Досвід самостійного налаштування тегів в Google Tag Manager;
- Знання Excel, Google Spreadsheets (зведені таблиці, імпорт даних, побудова вибірок) - вище середнього;
- Грамотна письмова і усна мова:
Російська, українська мови - обов'язково
Англійська (базовий рівень, вміння користуватися Google Translate і Grammarly) - потрібно вміти читати документацію, довідку, англомовні ресурси.

Детальніше: http://bit.ly/2ZAORIF

 

PR Director до Emotionland

 

10 000 – 30 000 грн

Ключові обов'язки:

  • Ведення комунікації з блогерами;
  • Пошук інформації та написання текстів для постів в телеграм і Інстаграм;
  • Ведення комунікації з учасниками телеграм чату ;
  • Рерайт постів для блогу (Інстаграм);
  • Генерація інфоприводів для колаборацій з блогерами;
  • Домовлятися про виступ на івентах в якості спікера.

Основні вимоги:

  • Уміння писати змістовні тексти від невеликого поста, до піар статті та інтерв'ю;
  • Базові знання СММ;
  • Навик ведення переговорів і комунікації.

Детальніше: https://www.work.ua/ru/jobs/3634438/

PR-менеджер до центру літературної освіти LITOSVITA


Що робити?

  •  Робота з соцмережами, підготовка контенту, e-mail-розсилки, взаємодія з дизайнером.
  • Забезпечувати PR-підтримку всіх проектів LITOSVITA, реалізовувати і постійно вдосконалювати комунікаційну стратегію.
  •  Пошук і співпраця з медіа-партнерами (бажано).


Що потрібно?

  • Грамотність, досвід роботи з текстами і SMM, володіння базовими інструментами PR. – Бажано: широке коло контактів у медійній сфері.
  • Організованість, самостійність, відповідальність, увага до деталей, вміння і бажання швидко вчитися новому. Важливо: бажання працювати на результат.


Які умови?

  • Амбіційна команда та великі цілі.
  • Сотні нових контактів із учасниками-лекторами-партнерами.
  • Можливість реалізації своїх ідей, постійний розвиток і участь у проектах LITOSVITA.
  • З/п та відсотки (за результатами співбесіди).
  • Офіс на Подолі.


Куди писати?


Надсилайте на пошту litosvita.org @ gmail.com:

  • Ваше CV (із обов’язковим посиланням на профіль у ФБ).
  • У трьох реченнях напишіть, чому вам цікаво працювати в LITOSVITA.

Графічний дизайнер до «Інтерньюз-Україна»

Що робити?

– Оперативне створення графіки (у тому числі анімованої) для соціальних мереж, сайту, розсилок.
– Розробка поліграфічної продукції.
– Створення інфографіки.
– Розробка презентацій.

Що потрібно?
– Досконале володіння редакторами Illustrator, Photoshop.
– Вміти візуалізувати вузькопрофільну тематику.
– Навички підготовки макетів до друку.
– Працювати швидко та у стислі терміни.
– Вміти чи бути готовим працювати з англомовними текстами.
– Знання Adobe After Effects та 3Ds MAX буде перевагою.
– Встигати справлятися з кількома завданнями одночасно та дотримуватись встановлених дедлайнів.

Які умови?
– Повний робочий день.
– П’ятиденний робочий тиждень.
– Робота в офісі організації в Києві.
– Конкурентна заробітна плата.
– Позитивна та дружня атмосфера.
– Можливості для професійного розвитку, створення та реалізації соціальних ідей і проектів.

Куди писати?
– Надсилайте резюме та лінк на портфоліо на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 17 вересня 2019 року з темою листа «Графічний дизайнер».

PR-manager до Kyiv CEDEM

 Нова можливість долучитися до нашої команди! Шукаємо талановитого PR-менеджера.

Вимоги до успішних кандидатів:

  • вища освіта у галузі PR або журналістики;
  • досвід роботи у галузі комунікацій та PR від 2 років;
  • досвід та навички спілкування з журналістами;
  • досконале володіння українською та англійською мовами;
  • сильні організаційні навички, відмінний тайм-менеджмент, дотримання дедлайнів;
  • креативне мислення та зацікавленість у темі реформ;
  • досвід роботи у громадському секторі вітається.

Детальнішеhttp://bit.ly/2lNupq1

Brand Manager до Appflame

Що буде входити в обов'язки?

  • Створення комунікаційної стратегії бренду в різних соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest і т.д .;
  • Тісна співпраця з командою PR і маркетингу з питань просування бренду;
  • Моніторинг конкурентів і пропозиція стратегій для більш ефективного просування нашого бренду;
  • Встановлення та розвиток міцних відносин з Амбассадор бренду.

Що потрібно?

  • English - Fluent;
  • Досвід створення та розміщення контенту в соціальних мережах не менше 1 року;
  • Досвід використання інструментів аналітики в соціальних мережах;
  • Виявляти ініціативу і пропонувати ідеї для підвищення впізнаваності бренду в соціальних мережах;
  • Високий рівень самовіддачі;
  • Готовність віддати 110% часу улюбленій роботі

 

Бонуси: медичне страхування, безкоштовні обіди в офісі, яскраві корпоративи і тімбілдинги, оплачувані курси, участь в спортивних заходах.

Детальніше: - http://bit.ly/2lFmPOb

Цікаво? Пишіть Ірині в Telegram @irina_chubinskaya

 

 

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Інформація Вакансії