Ви тут: Головна Про Інститут Новини Анонси, оголошення

Анонси

Сертифікація ЕНК у 2019 році

 

Шановні колеги!

 

В Університеті Грінченка затверджено Положення про ЕНК: порядок створення, сертифікації та використання у системі е-навчання (нова редакція, Наказ № 96).

За рішенням ректорату в першу чергу цього року будуть сертифікуватись ЕНК для студентів заочної форми навчання та студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти.

За поданням керівників структурних підрозділів підготовлено Графік сертифікації.

Авторів просимо дотримуватись встановлених термінів подання ЕНК на сертифікацію.

Інформуємо, що процес сертифікації є відкритим і відображається у вільному для перегляду документі (при авторизації в корпоративному акаунті) на окремих сторінках відповідно місяцю.

Експертам кафедр необхідно заповнити форму «фахова експертиза». Результати експертизи доступні за посиланням.

Для консультацій звернутайтеся до помічника керівника з ІКТ Вашого структурного підрозділу (Борщ Катерина Ігорівна, 108 каб.). За необхідності консультації співробітників НДЛ інформатизації освіти слід зареєструватись.

Корисні посилання:

 

Зустріч із журналісткою Єлизаветою Гончаровою

25.10.2019 р.о 10.00 в Інституті журналістики Київського університету ім. Б.Грінченка у рамках проекту «Як говорити про складне: стандарти та етика журналістики в умовах конфлікту та кризи» (модератори О.В.Журавська, О.А.Росінська) відбудеться зустріч із журналісткою Єлизаветою Гончаровою, авторкою книг "Десь поруч війна" та "(Не)воля", журналістом-практиком, волонтером.

nevolya1

 

 

Запрошуємо до роботи в Науковому товаристві Інституту журналістики

 

Наукове товариство студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених Інституту журналістики запрошує до співпраці

 

Якщо ви бажаємо пов'язати своє навчання з науково-досліницькою роботою заповніть реєстраційну форму

Головними перевагами участі в Науковому товаристві є:

  • нетворкінг із майбутніми фахівцями Вашої спеціальності;
  • ефективна комунікація з молодими науковцями інших структурних підрозділів Університету;
  • допомога у пошуку шляхів підвищення власної кваліфікації;
  • активне сповіщення про можливі конференції, наукові семінари;
  • можливість участі у подіях наукового товариства Університету;
  • можливість спробувати себе в event-менеджменті та SMM;
  • для студентів та магістрантів також можливість дібрати додаткові бали до загального навчального рейтингу, що підвищить Ваш шанс на отримання стипендії чи її підвищення;

Все що потрібно - мати бажання реалізуватись у науковій сфері та заповнити форму.

За довідкою звертайтесь в 108 ауд.

 

Запрошуємо до опублікування результатів наукових досліджень у журналі «Інтегровані комунікації»

 

obklad integrovani komunikatsiiЗапрошуємо до опублікування результатів наукових досліджень у журналі «Інтегровані комунікації».

«Інтегровані комунікації» – новостворений науковий журнал Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка (свідоцтво про державну реєстрацію: КВ № 21991_11891Р від 31. 03. 2016 р.). У журналі публікуються оригінальні завершені статті та наукові повідомлення з досліджень у галузі журналістики, теорії та історії соціальних комунікацій, прикладних соціальнокомунікаційних технологій, реклами та зв’язків з громадськістю, видавничої справи та редагування, книгознавства, бібліотекознавства, бібліографознавства, документознавства, архівознавства.

Рубрикація видання: «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Видавнича справа та редагування», «Теорія і практика журналістики», «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія», «Архівознавство та документознавство», «Термінологічний диспут», «Рецензії, відгуки, покажчики змістів», «Наукові розвідки студентів», «Науково-практична діяльність Інституту журналістики». 

 

Ознайомитися з 1 випуском можна тут

Ознайомитися з 2 випуском можна тут

Ознайомитися з 3 випуском можна тут

Ознайомитися з 4 випуском можна тут

 

             Наш сайт: intcom.kubg.edu.ua

 

Контакти: Вернигора Н. М., заступник головного редактора 

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вимоги до оформлення статей

Загальні вимоги

Науковий збірник друкує:

1) оригінальні, закінчені роботи (статті, наукові повідомлення), оформлені у вигляді статей, які раніше не друкувалися;

2) рецензії на книжки (монографії, підручники, посібники, збірники наукових праць) у галузі журналістики, теорії та історії соціальних комунікацій, прикладних соціальнокомунікаційних технологій, реклами та зв’язків з громадськістю, видавничої справи та редагування, книгознавства, бібліотекознавства, бібліографознавства, документознавства, архівознавства, що вийшли протягом останніх двох років.

Допустимі мови публікацій: українська, англійська (реферати до статей подаються українською, англійською та російською мовами).

Повний обсяг статті, включно із анотаціями, додатками і списком літератури, має становити 20–40 тис. знаків із врахуванням пробілів та знаків пунктуації.

Обсяг наукового повідомлення 12–20 тис. знаків.

Обсяг рецензії на книжку: 5–10 тис. знаків.

 Вимоги до титульної сторінки

Перед основним текстом статті потрібно вказати трьома мовами (українською, російською, англійською) наступні дані:

• індекс УДК;

• прізвище, ім’я та по-батькові автора, місце роботи, посаду, науковий ступінь, контактний телефон і електронну пошту автора;

• назву статті;

• реферат обсягом 800-1000 знаків (коротко вказати цілі, основні результати та головні висновки дослідження);

• 3–5 ключових слів чи словосполучень.

Обов’язково продублювати всю вказану інформацію (включаючи дані про автора, назву, анотацію, ключові слова) трьома мовами: українською, російською, англійською (грамотною англійською, а не механічний комп’ютерний переклад).

Основний текст статті повинен мати наступну структуру:

1. Вступ (вказати актуальність теми, дати огляд літератури і попередніх досліджень з даного чи суміжних питань, вказати мету і завдання статті; обсяг Вступу – близько 3000 знаків).

2. Методи дослідження (вказати, які методи і як саме використовувалися для дослідження, відображеного в даній статті).

3. Результати і обговорення (написати про основні результати дослідження).

4. Висновки (обсяг – близько 2000 знаків).

5. Подяки (коротко висловити подяку установам, дослідникам, фахівцям, які надали допомогу при підготовці публікації).

6. Додаткиі Таблиці (якщо є Додатки, Рисунки і Таблиці, то вони обов’язково повинні мати заголовки і порядкові номери; примітки до зведеної в таблицях інформації слід розміщувати безпосередньо під таблицями. Примітки до тексту статті та Додатки слід виносити за межі статті, в тексті посилаючись на них таким чином (див. Прим. 1), (див. Табл. 1), (див. Дод. 1)).

7. Список літератури (повинен містити не менше 10 джерел). Список літератури подавати у порядку цитування, вказувати повні реквізити джерела (автор, назва статті/книжки, номер журналу, назва видавництва, місто видання, рік видання, сторінки).

Список літератури обов’язково подається у двох варіантах: 1) мовою оригіналу; 2) той же список, але латиницею (прізвища та назви журналів передавати транслітерацією, назви статей та книжок – перекладати англійською, наприкінці опису вказувати мову видання). 

 

Приклад передачі кириличного джерела латиницею:

Rizun V.V. Mass Communication Theory: textbook for students of speciality 0303 ‘Journalism and Information’ / V.V.Rizun. – Kyiv : Vydavnychyi Tsentr ‘Prosvita’, 2008. – 260 p. – (Ukr).

Для веб-посилань потрібно вказати: автора, назву матеріалу і дату публікації (якщо такі дані є), обов’язково вказати повну веб-адресу і дату доступу до посилання.

 

Приклад веб-посилання кирилицею та латиницею:

Афонін О. Лист Прем'єр-міністру України Азарову М.Я. [Електронний ресурс] / О.Афонін // Портал української книжкової індустрії UABOOKS.INFO. – 08.01.2013. – Режим доступу: http://uabooks.info/ua/news/letters/?pid=4090. – Дата доступу: 10.08.2013.

Afonin O. Letter to Prime Minister of Ukraine Azarov M.Y. [Electronic resource] / O.Afonin // Ukrainian publishing industry portal UABOOKS.INFO. – 01.08.2013 . – Reference:  http://uabooks.info/ua/news/letters/?pid=4090. – Accessed: 10.08.2013.

У тексті статті посилання подаються у квадратних дужках: номер джерела, що відповідає номеру в Списку літератури; через кому – літера «с» і номер сторінки. Якщо автор посилається відразу на кілька різних джерел – слід розділяти їх крапкою з комою. Приклад: [1, с. 44; 2, с. 35].

Після статті потрібно вставити заповнену таблицю:

Довідка про автора

ПІБ автора

 

Науковий ступінь

 

Вчене звання

 

Місце роботи, посада

 

Назва статті

 

УДК

 

Кількість символів (з пробілами)

 

Контактний телефон

 

Електронна пошта

 

Коло наукових інтересів автора

 

Загальна кількість публікацій у науковій періодиці

 

Загальна кількість назв книжкових видань автора (додатково вказати 1–3 назви книг з роками виходу друком)

 

Інша інформація, яку автор хоче бачити опублікованою (нагороди, почесні звання тощо)

 

 

Конкурс «Яким ти бачиш майбутній Київ?»

45bcc89e-c716-4bec-8514-839224bde616START (початок прийому робіт) – 13 квітня 2018 року
Тема конкурсу: «Яким ти бачиш майбутній Київ?»

Обирай тему своєї роботи:
• Київ екологічний,
• Київ мистецький,
• Кияни,
• Героїчний Київ,
• Київ соціальний,
• Київ техно і етно (українська культура у технологіях майбутнього),
• Мій Київ.

Вона може бути в одному з трьох форматів:
* Фото
- до 10 світлин з одного проекту
- висока якість

* Відео
- висока якість
- тривалість до 1 хвилини
- робота повинна бути розміщена в YouTube з наданням організаторам посилання

* Текст
- у художньо-публіцистиному стилі
- до 5000 тис знаків з пробілами
- Times New Roman, 14 кегль

Учасник може взяти участь лише в одному з трьох форматів конкурса.
Всі роботи мають бути авторськими.

Переможці отримають призи. У номінації «Фото» - авторська картина. У номінації «Відео» - сертифікат EMOZZI . У номінації «Текст» – «RECвізити. Антологія письменницьких голосів». Також на всіх учасників очікують винагороди.
Роботи переможців буде опубліковано у суспільно-політичному виданні «Грінченко-Інформ».

Вік учасників: творчі старшокласники (9-й-11-й класи) та студенти.
Останній день прийому конкурсних робіт: 11 ЧЕРВНЯ 2018 року.
Роботи надсилай на нашу пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Додай до листа інформацію:
· Прізвище, ім'я
· Навчальний заклад, клас/курс
· Формат матеріалу
· Тема матеріалу
· Назва матеріалу
· Файл з роботою/Посилання на матеріал в YouTube
· Чому саме ти маєш перемогти?

Якщо виникнуть питання, звертайся на нашу пошту чи за номером +380950965180 (Telegram, Viber).

FINISH (нагородження учасників конкурсу) – 15 ЧЕРВНЯ 2018 року

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Про Інститут Новини Анонси, оголошення