Ви тут: Головна Про Інститут Новини Анонси, оголошення PR-quest «Код креативності»

PR-quest «Код креативності»

В рамках Київського конкурсу зі соціальних комунікацій  «Перший раз в PR клас», який має успіх серед старшокласників, кафедра реклами та зв'язків з громадськістю оголошує новий формат конкурсу — PR-quest «Код креативності».

Захід відбудеться 21 листпада 2018 року в навчальному корпусі №1(М.Тимошенка 13-Б) Київського Університету імені Бориса Грінченка. Участь в профорієнтаційному заході можуть брати учні старших класів шкіл міста Києва.

Місія PR-quest «Код креативності» – знайомство школярів зі сферою соціальних комунікацій та спрямування їх на обрання напряму подальшої діяльності (рекламісти, піарники тощо), стимулювання творчого самовдосконалення.

Мета: популяризація кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка серед учнів старших класів та абітурієнтів. 

 

Під час заходу учасники поглиблять свої знання в сфері PR, реклами та медіа-середовища за допомогою інтерактивного квесту. Учні отримують навички з тайм-менеджменту та роботі в команді, що надзвичайно важливо для всебічного та гармонійного розвитку особистості. Крім того, школярі зможуть поспілкуватися з PR-експертами, проконсультуватися з питань майбутньої вступної кампанії. Кожен учасник отримує подяку та сертифікат учасника після проходження квесту. А також заохочувальні подарунки: сувеніри, фотосесію та можливість зйомки у рекламному ролику.

 

 

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Про Інститут Новини Анонси, оголошення PR-quest «Код креативності»