Ви тут: Головна Ресурси Проекти

Проекти

GRINCHENKO MEDIACLASS 

imagesМета: підвищення кваліфікації в галузі журналістики, вивчення досвіду журналістів-практиків.

Тривалість курсу: 7 тижнів – сім лекторів.

УВАГА! Анонс кожної наступної зустрічі з’являтиметься на сайті, у соціальних мережах, на стенді Інституту.

MEDIACLASS – це перший крок до Медіашколи Університету Грінченка. 

Практична цінність: після закінчення Медіашколи учасники отримують сертифікат про закінчення серії workshops і тренінгів.

 

Форма реєстрації: зареєструватися на курс можна онлайн. Слідкуйте за анонсами. 

Цільова аудиторія: студенти Інституту журналістики, викладачі, слухачі підготовчих курсів.

Склад запрошених фахівців:

  • Григорій Решетник (СТБ)
  • Ірина Славінська («Громадське радіо»)
  • Андрій Куликов («Громадське радіо»)
  • Володимир Андрієвський («112 Україна»)

Участь інших експертів уточнюється, серед запрошених можливі Маша Єфросиніна.

 

                                                                                                                                                                                                                                                          

BOOK FASHION

book fashion«Book fashion» – щорічний Всеукраїнський фестиваль серед студентів і старшокласників (10–11 класи) на розробку та просування в Інтернеті буктрейлерів і промороликів.

Мета фестивалю – популяризація читання, привернення уваги читача до новинок книжкового ринку.

 

 

 

Завдання фестивалю:

  • залучення студентів та старшокласників до популяризації читання;
  • пошук  новинок книгодруку;
  • обмін досвідом з провідними ВНЗ та фахівцями в галузі реклами, видавничої справи та книгознавства.

 

Номінації фестивалю:

  • ігровий буктрейлер (міні-фільм за книгою);
  • презентаційний буктрейлер (набір слайдів);
  • анімаційний буктрейлер (мультфільм за книгою).

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                          

ПЕРШИЙ РАЗ В PR-КЛАС

pershyy raz v pr-klas«Перший раз в PR-клас» – конкурс, що надає можливість молоді висловити своє ставлення до тієї чи іншої соціальної проблеми, зробити внесок у власний розвиток, розвиток Університету, розвиток нашої країни.
Мета конкурсу – познайомити школярів зі сферою соціальних комунікацій та спрямувати їх на обрання профілю подальшої діяльності (рекламісти, піарники, маркетологи, видавці та ін.), стимулювати творче самовдосконалення школярів старших класів.


Завдання конкурсу:

  • поширити знання про сферу соціальних комунікацій;
  • ознайомити з основами професії фахівця з реклами, зв’язків з громадськістю, видавничої справи та медіа-комунікацій;
  • донести до відома старшокласників та їхніх батьків інформацію про можливість оволодіння професією фахівця із зв’язків з громадськістю, реклами, видавничої справи та медіа-комунікацій в Київському університеті імені Бориса Грінченка;
  • розкрити творчий потенціал учасників конкурсу;
  • виявити майбутніх лідерів вищезазначених професій;
  • дослідити очікування потенційних абітурієнтів щодо процесу оволодіння спеціальностей у сфері соціальних комунікацій.

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                          

КОМУНІКАЦІЙНА БЕЗПЕКА

logo sertyfikatna programaМіжнародна сертифікатна тренінг-програма «Комунікаційна безпека» має на меті створити комунікаційну платформу для тих, хто бажає навчитись захищати себе в умовах інформаційних війн, ефективно відбивати психологічні атаки та виявляти маніпуляцію.


Програма ініційована кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету Бориса Грінченка. Співорганізаторами програми також виступають зарубіжні виші та організації, серед яких Інститут історії Лодзького університету (Польща), Університет Вітаутаса Великого, (Литва) та Українсько-турецький культурний центр «Сяйво».


Спікери тренінгу працюють із учасниками програми за такими напрямами: маніпуляція як феномен, головні маніпулятивні пастки, основи психоемоційної регуляції, персональна стресостійкість, комунікаційні загрози в постінформаційному суспільстві, інформаційні війни на корпоративному та державному рівні, специфіка пропаганди.
Студенти мають унікальну можливість дізнатись багато нової інформації для себе від гуру сучасної комунікації.

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Ресурси Проекти