Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Участь у експоконгресі «Бізнес для розумних міст»

smart cities 01

29-31 січня вперше в Україні на головній арені країни, НСК «Олімпійський», відбувся унікальний Міжнародний ЕКСПО-конгрес «Бізнес для Розумних Міст», організований Фондом Розвитку Міст, Академією Публічно-Приватного Партнерства та ArdanaConsultants

Детальніше:

Майбутні рекламісти й піарники попрактикувалися у відомих організаціях

practyka rzg 2019 0З 26 листопада по 23 грудня 2018 р. студенти 4-го курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» пройшли стажування у відомих організаціях. Щорічно студенти 4-го курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю — майбутні рекламісти й піарники — проходять виробничу практику.

Детальніше:

PR-QUEST: Код креативності

pr quest 1421 листопада 2018 року в Інституті журналістики Університет Грінченка відбувся квест — організована кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю інтерактивна програма «PR-QUEST: Код креативності», у рамках конкурсу із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR-клас». Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю запросила учнів старших класів на цей захід, щоб допомогти учнівській молоді дізнатися: звідки беруться бренди, як працює реклама, чому з громадськістю потрібно підтримувати зв’язки.

Детальніше:

Перемога студентів-рекламістів на фестивалі соціальної реклами "Інший погляд" в Одесі

inshyi poglyad 2018 05

Вже традиційно кожної осені Одеса збирає найкреативнішу та найактивнішу молодь на Міжнародний фестиваль соціальної реклами "Інший погляд", який цього року відбувся 16-18 листопада. Головна мета фестивалю - розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення.

Детальніше:

Водоспади рекомендацій, шквали аплодисментів: зірки професії в гостях у кафедри

 

DSC04109Щорічно 16 листопада кафедра реклами та зв’язків з громадськістю відзначає річницю створення Інституту журналістики Університету Грінченка. І оскільки навчання в Інституті журналістики є практико-орієнтованим, саме тому свято влаштували максимально орієнтованим на практику сучасного українського PR і реклами, з урахуванням нагальних потреб, запитів та інтересів студентства. 

Детальніше:

Участь у Першому Київському музейному форумі

 

  1 1Доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Олександр Васильович Курбан виступив як спікер на Першому Київському музейному форумі, що відбувся 25–26 жовтня 2018 р. у Музейно-виставковому центрі «Музей історії Києва».

Детальніше:

Студентська конференція «Rex очима студентів» присвячена до Дня рекламіста

rzg 06Щорічна виставка реклами, маркетингу та мас-медіа Rex не завершилась лише відвідуванням виставкового центру для студентів-рекламістів Інституту журналістики. Доброю традицією стало представлення другокурсниками результатів дослідження та аналіз рекламного ринку України: досягнень та перспектив. На студентській конференції «Rex очима студентів», присвяченій Дню рекламіста України 23-го жовтня, першокурсники мали чудову нагоду краще зрозуміти представлені сегменти рекламного ринку та знову поринути у виняткову атмосферу Rex.

Детальніше:

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter