Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Студенти-рекламісти на Виставці реклами, маркетингу та мас-медіа - Rex

rex 2018 10

Вже традиційно студенти-рекламісти I-го курсу проходять своєрідну професійну посвяту на Виставці реклами, маркетингу та мас-медіа - Rex. Цього разу їх супроводжували ті, хто тільки рік тому, теж вперше побачив велетенського червоного динозавра – другий курс рекламістів університету Грінченка та координатори.

Атмосфера нетворкінгу та сучасних технологій, саме тут укладають контракти про співпрацю топові компанії України та Східної Європи. З 1997 року Київ на декілька днів стає креативною столицею та надає унікальну нагоду навчатись працюючи.

Наші студенти одразу ж розпочали своє дослідження ринку останніх трендів реклами та поліграфії. Нові знайомства з представниками міжнародних компаній, історії розвитку та інновацій. Можливість потрапити у світ своєї майбутньої професії є необхідним досвідом практика та конкурентною перевагою на ринку праці.

На теренах REX / T-REX 2018 понад 100 учасників презентували інновації з усіх рекламних напрямків: Souvenir, Print, POS, Sing, Craft, Pack, Digital, Art, Photo, Ambient, HandMade.

Photo, Craft, AR, Art, Gallery — експозиційні напрямки, задані сьогоднішніми потребами компаній та запитами споживачів, тож грінченківці мали нагоду першими їх оцінити.

Однією з найбільш цікавих локацій стала найбільша у Східній Європі фотостудія та найпотужніший фотопродакшен України Lightfield Productions. Детальний показ процесу food-зйомки в режимі реального часу: розставлення світла, робота з композицією, деталі викладання об'єктів і ракурси фільмування, аксесуари, техніки й нюанси ретуші. Повне занурення у робочий процес викликав шквал позитивних емоцій та сотні вже професійних «сторіз».

Враження студентки 2 курсу від відвідання виставки:

"Навіть будучи другокурсницею, Rex не зміг не вразити мене знову! Нові напрямки, тренди та інновації – він дійсно тримає руку на пульсі креативної індустрії Європи. Подібні заходи черговий раз запевняють мене у майбутній блискучій кар’єрі за фахом. І це дійсно важливо - усі можливості є, а кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка підготує справжніх професіоналів своєї справи".

 

 

Урочистості з нагоди 100-річного ювілею Василя Сухомлинського

suhomlymsky 0128 вересня 2018 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулися урочистості, присвячені 100-річчю від дня народження Василя Сухомлинського (на виконання рішення 39 сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО про відзначення у 2018 році на рівні ЮНЕСКО 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського, Розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 року № 464-р «Про затвердження плану заходів з відзначення у 2018 році 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського»).

Детальніше:

Студенти 1 курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю поділилися першими враженнями про навчання в Університеті та своє студентське життя.

rzgb 01

Студенти-першокурсники  діляться своїми враженнями про Університет: навчання, викладачів, нових друзів, перше враження, розповідають про свої цілі та мотивацію. 

 

«ЗНО, результати, подача документів, посвята - і от я вже студентка. Спочатку було дуже важко усвідомити, що дитяче життя закінчилося, але навчання захопило з перших тижнів, і чим далі - тим воно стає цікавішим. Все в університеті було новим і цікавим, а приязні викладачі одразу налаштували на працю.

Детальніше:

Засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Напередодні початку нового навчального року відбулось засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На ньому було обговорено результати вступної кампанії, зокрема, відзначено високий інтелектуальний і особистісний рівень нових студентів, значну кількість вступників з інших регіонів України.

Особливу увагу під час засідання було звернуто на підвищення вимог до освітнього процесу, його науково-методичного забезпечення. Серед пріоритетних завдань цього року - оновлення навчальних програм, посилення практичної орієнтованості занять, підвищення привабливості магістерської програми.

Фестиваль креативності, або Як студенти другого курсу залік здавали

DSC073868 червня 2018 року студенти 2-го курсу спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю» вирішили разом з викладачем Маргаритою Нетребою, на завершення дисципліни «Анімація в рекламі», влаштувати свято анімації.

Детальніше:

Христо Кафтанджиєв провів гостьову лекцію для студентів-грінченківців

DSC02305У п'ятницю, 27 квітня Христо Кафтанджиєв, гостьовий професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, провів лекцію на тему: «Музика в сучасній рекламі».

Детальніше:

Зі шкільної лави до студентської аудиторії: «Студент на 1 день»

IMG-20180424-WA000424 квітня 2018 року в Інституті журналістики Університету Грінченка відбувся щорічний захід «Студент на 1 день», де учні старших класів мали змогу прожити один день студентського життя.

Детальніше:

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter