Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

PR-QUEST: Код креативності

pr quest 1421 листопада 2018 року в Інституті журналістики Університет Грінченка відбувся квест — організована кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю інтерактивна програма «PR-QUEST: Код креативності», у рамках конкурсу із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR-клас». Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю запросила учнів старших класів на цей захід, щоб допомогти учнівській молоді дізнатися: звідки беруться бренди, як працює реклама, чому з громадськістю потрібно підтримувати зв’язки.

Детальніше:

Перемога студентів-рекламістів на фестивалі соціальної реклами "Інший погляд" в Одесі

inshyi poglyad 2018 05

Вже традиційно кожної осені Одеса збирає найкреативнішу та найактивнішу молодь на Міжнародний фестиваль соціальної реклами "Інший погляд", який цього року відбувся 16-18 листопада. Головна мета фестивалю - розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення.

Детальніше:

Водоспади рекомендацій, шквали аплодисментів: зірки професії в гостях у кафедри

 

DSC04109Щорічно 16 листопада кафедра реклами та зв’язків з громадськістю відзначає річницю створення Інституту журналістики Університету Грінченка. І оскільки навчання в Інституті журналістики є практико-орієнтованим, саме тому свято влаштували максимально орієнтованим на практику сучасного українського PR і реклами, з урахуванням нагальних потреб, запитів та інтересів студентства. 

Детальніше:

Участь у Першому Київському музейному форумі

 

  1 1Доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Олександр Васильович Курбан виступив як спікер на Першому Київському музейному форумі, що відбувся 25–26 жовтня 2018 р. у Музейно-виставковому центрі «Музей історії Києва».

Детальніше:

Студентська конференція «Rex очима студентів» присвячена до Дня рекламіста

rzg 06Щорічна виставка реклами, маркетингу та мас-медіа Rex не завершилась лише відвідуванням виставкового центру для студентів-рекламістів Інституту журналістики. Доброю традицією стало представлення другокурсниками результатів дослідження та аналіз рекламного ринку України: досягнень та перспектив. На студентській конференції «Rex очима студентів», присвяченій Дню рекламіста України 23-го жовтня, першокурсники мали чудову нагоду краще зрозуміти представлені сегменти рекламного ринку та знову поринути у виняткову атмосферу Rex.

Детальніше:

Студенти-рекламісти на Виставці реклами, маркетингу та мас-медіа - Rex

rex 2018 10

Вже традиційно студенти-рекламісти I-го курсу проходять своєрідну професійну посвяту на Виставці реклами, маркетингу та мас-медіа - Rex. Цього разу їх супроводжували ті, хто тільки рік тому, теж вперше побачив велетенського червоного динозавра – другий курс рекламістів університету Грінченка та координатори.

Детальніше:

Урочистості з нагоди 100-річного ювілею Василя Сухомлинського

suhomlymsky 0128 вересня 2018 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулися урочистості, присвячені 100-річчю від дня народження Василя Сухомлинського (на виконання рішення 39 сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО про відзначення у 2018 році на рівні ЮНЕСКО 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського, Розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 року № 464-р «Про затвердження плану заходів з відзначення у 2018 році 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського»).

Детальніше:

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter