Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Засідання кафедри 24 травня 2019

124 травня 2019 р. відбулося засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Університету Грінченка. На порядок денний було винесено питання розгляду конкурсних справ на заміщення вакантних посад доцента, старшого викладача, викладача кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.

Детальніше:

Інститут журналістики Університету Грінченка підкорює Європу

09

З 14 до 18 травня 2019 р. студенти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» – Віктор Баздирєв (1-й курс), Андрій Сінько (3-й курс,) Яна Чепурнова (3-й курс) та доценти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю –Олександр Курбан і Світлана Вернигора відвідали Латвійський університет (м. Рига, Латвія). Метою поїздки було укладення угоди про співпрацю.

Детальніше:

Відкрита лекція доцента О.О. Морозової

15 травня відбулась відкрита лекція доцента Морозової О.О."Особливості PR у сфері державного управління" для студентів ІІІ курсу РЗГ, які будуть вивчати цю дисципліну у наступному році.

Детальніше:

Актуальне в рекламі та PR: круглий стіл і виступи практиків перед студентами

01

14 травня 2019 р., у рамках університетського Фестивалю науки в Університеті Грінченка, відбувся науково-практичний захід, круглий стіл "Актуальне в рекламі та зв'язках з громадськістю": кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики об’єднала в інтерактивному процесі близько 15 висококваліфікованих теоретиків і практиків реклами та PR, а також декілька десятків студентів. 

Детальніше:

Відкриті лекції з рекламної графіки, режисури мультимедіа та флешмобів

02

У квітні відбулися три відкриті лекції викладачів кафедри реклами та звязків з громадськістю. Всі три — з дисциплін високого рівня актуальності й практико-орієнтованості.

Детальніше:

Навчально-виробнича практика 3-го курсу: очима викладачів і студентів

0510 і 11 квітня 2019 р. відбулися захист і презентація звітів із навчально-виробничої практики студентів 3-го курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка. Важливим питанням у практичній підготовці майбутніх фахівців є забезпечення її неперервності та послідовності у набутті практичних знань, умінь і навичок. Вже другий рік студенти 3-го курсу курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» проходять практику.

 

Детальніше:

Успішний виступ на олімпіаді

 

02Студентка бакалаврату кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики отримала відзнаку.

Детальніше:

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter