Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Зустріч із Тетяною Ковтун

 

DSC 009720 березня 2017 року відбулася зустріч із доцентом кафедри реклами та зв’язків з громадськістю КНУ ім. Т. Г. Шевченка –Тетяною Валентинівною Ковтун та студенткою 4-го курсу – Валентиною Павлушенко.

Детальніше:

Вітаємо!

17990932 1575995555805924 2513871486537605108 nВітаємо кандидата наук із соціальних комунікацій, доцента кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Курбана Олександра Васильовича з виходом у друк видання "Інформаційні війни у соціальних он-лайн-мережах" та бажаємо нових наукових звершень!
 
 

Спонсорство і право. Вікторія Жиленкова

DSC 0080Лекцію-дискусію на тему «Спонсорство із юридичної точки зору» для студентів Київського університету імені Бориса Грінченка  5 квітня 2017 року провела Вікторія Жиленкова.

Детальніше:

ПОДАРУНОК ДЛЯ СПОЖИВАЧА: ОЛЕКСІЙ ФІЛІМОНОВ ТА МАКСИМ КОРОБКА ПРО РЕКЛАМНО-СУВЕНІРНУ ПРОДУКЦІЮ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ВЛАСНОГО ДОСВІДУ

 

DSC 000429 березня 2017 року для студентів першого та другого курсів спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю Інституту журналістики лекцію про особливості функціонування сувенірного ринку в Україні та світі провели члени Асоціації виробників та імпортерів рекламних сувенірів, засновники та директори компанії «Бюрократ» Олексій Філімонов та компанії «ПУСК» Максим Коробка.

Детальніше:

Вітаємо з перемогою!

17505120 1682516495385004 768365622761408300 oВітаємо студентку 3 курсу кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Марію Мискову з перемогою на конкурсі Місс Інституту журналістики 2017

Дякуємо всім учасницям, організаторам та партнерам конкурсу за чудове свято краси!

 

Детальніше:

ХРИСТО КАФТАНДЖІЄВ. АРХЕТИПИ В МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ

IMG 94461 березня 2017 року, спеціально приїхавши до України, Христо Кафтанджієв провів для викладачів та студентів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка лекцію «Архетипи в маркетингових комунікаціях», що стала першою в рамках 4-денного курсу.

Детальніше:

Микола Воробйов і найбільш позитивний вид реклами

 

DSC 071822 лютого 2017 року Микола Воробйов, комерційний директор заводу «Євросувенір», завітав до студентів II курсу спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю» Київського університету імені Бориса Грінченка з лекцією «Як сувенірна продукція впливає на формування рекламного ринку».

Детальніше:

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter