Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Для грінченківців готуються нові бази практики

29 січня відбулась нарада щодо організації практики студентів 4 курсу в 2020-2021 навчальному році за участі проректора з науково-методичної та навчальної роботи Олексія Борисовича Жильцова. Під час наради було визначено основні напрями роботи й терміни подачі кафедрами переліку баз практики.

Детальніше:

Засідання кафедри 20 січня 2020 року

20 січня 2020 року відбулося засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про організацію навчального процесу в ІІ семестрі 2019-2020 навчального року, наукову роботу в 2020 році й доручення директорату Інституту журналістики. Також було проаналізовано ступінь готовності робочих програм навчальних дисциплін на ІІ півріччя та затверджено графік підготовки ЕНК.

Засідання кафедри 26 грудня 2019

 

zasidanya 26.1226 грудня 2019 року відбулося засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.

На ньому викладачі звітували про результати роботи за І півріччя 2019 - 2020 навчального року, проаналізували пропозиції щодо вибіркових дисциплін, обговорили нову стратегію виробничої та навчальної практики студентів. Також під час засідання визначили пріоритетні напрямки розвитку та терміни підготовки робочих програм навчальних дисциплін на ІІ півріччя. Зустріч завершилась привітаннями з прийдешніми новорічними святами та спільною фотосесією.

Студенти-рекламісти відвідали виставку, присвячену річниці Голодомору

franchuk 1Студенти 3 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» взяли участь у відкритті виставки «Силуети», присвяченої річниці Голодомору. На виставці представлені нові твори видатного митця, Народного художника України, лауреата Шевченківської премії Валерія Франчука та майстрині з Закарпаття Лесі Улибіної.

Детальніше:

Від навчання до успіху: досвід наших випускників

reklama 414 листопада в рамках Дня Інституту журналістики кафедра реклами та зав’язків з громадськістю провела майстер-клас «Інновації в рекламі та PR: наш досвід». Успішні випускниці університету Анастасія Дозорцева та Єлизавета Романенко поділились із першокурсниками своїм досвідом професійного зростання.

Детальніше:

2000 кроків до успіху та п`ять тисяч секунд до креативності

 

pr class 1Вже стало доброю традицією кафедри реклами та зв’язків з громадськістю запрошувати школярів у стіни Інституту журналістики на винятковий захід! 13-го листопада 2019-го року було святково проведено VIII Всеукраїнський конкурс із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR-клас»: PR quest «Код креативності».

Детальніше:

Студенти-рекламісти перемогли на фестивалі соціальної реклами «Інший погляд»

poglyad1З 25 по 27 жовтня в Одесі пройшов ІХ молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд». Учасники з 19 міст України представили тут свої креативні проєкти.

Детальніше:

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter