Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

І Міс, і Містер Інститут журналістики — майбутні фахівці з реклами та зв'язків з громадськістю

tbl931207229 березня відбувся конкурс «Miss & Mister Institute of Journalism». Журі, очолене відомим телеведучим Тімуром Мірошниченком, обрало найкрасивіших, нахаризматичніших студенток і студентів Інституту журналістики Університету Грінченка.

Детальніше:

Зустріч із гендиректором ВГО "Комітет виборців України"

DSC08967У середу, 28 лютого, відбулася зустріч студентів Інституту журналістики Університету Грінченка з генеральним директором Всеукраїнської громадської організації "Комітет виборців України" Олексієм Кошелем.

Детальніше:

Британці зустрічали весну по-грінченківськи

Рисунок1Cтуденти Інституту журналісткии долучилися до інтернаціонального дійства, яке організував Інститут мистецтв разом з британськими студентами. Спільний проект університету Де Монфор в Лестері та Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка щедро обдарували найгучнішими аплодисментами.

Детальніше:

Студенти магістратури попрактикувалися у відомих організаціях

images-2612 січня 2018 року студенти магістратури Інституту журналістики Університету Грінченка відзвітувалися про проходження ними виробничої (переддипломної) практики. 

Детальніше:

Результати VI Всеукраїнського конкурсу «Перший раз в PR – клас»

DSC04762Завершився останній етап VI Всеукраїнського відкритого конкурсу для старшокласників «Перший раз в PR– клас». Підбито цікаві, несподівані підсумки. Загальна кількість робіт, які оцінювалися оргкомітетом конкурсу за трьома номінаціями, значно перевищила 100.

Детальніше:

Шорт-лист конкурсу «Перший раз в PR-клас»

9 грудня 2017 року було підбито попередні підсумки VІ Всеукраїнського відкритого конкурсу для старшокласників «Перший раз в PR-клас». Цього року на адресу організаторів конкурсу — до кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка — було надіслано близько 140 заявок. На жаль, не всі сильні роботи включено у шорт-лист конкурсу, але на те він і короткий список.

Детальніше:

Поєднання непоєднуваного: чат-бот, Грінченко та Telegram

20171205 1210255 грудня 2017 року об 11:50 у рамках Грінченківської декади було проведено, за ініціативи кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, інтерактивний квест для першокурсників під назвою “Борис Грінченко в ХХІ ст.: рекламне перезавантаження”.

Детальніше:

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter