Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Студенти магістратури попрактикувалися у відомих організаціях

images-2612 січня 2018 року студенти магістратури Інституту журналістики Університету Грінченка відзвітувалися про проходження ними виробничої (переддипломної) практики. 

Детальніше:

Результати VI Всеукраїнського конкурсу «Перший раз в PR – клас»

DSC04762Завершився останній етап VI Всеукраїнського відкритого конкурсу для старшокласників «Перший раз в PR– клас». Підбито цікаві, несподівані підсумки. Загальна кількість робіт, які оцінювалися оргкомітетом конкурсу за трьома номінаціями, значно перевищила 100.

Детальніше:

Шорт-лист конкурсу «Перший раз в PR-клас»

9 грудня 2017 року було підбито попередні підсумки VІ Всеукраїнського відкритого конкурсу для старшокласників «Перший раз в PR-клас». Цього року на адресу організаторів конкурсу — до кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка — було надіслано близько 140 заявок. На жаль, не всі сильні роботи включено у шорт-лист конкурсу, але на те він і короткий список.

Детальніше:

Поєднання непоєднуваного: чат-бот, Грінченко та Telegram

20171205 1210255 грудня 2017 року об 11:50 у рамках Грінченківської декади було проведено, за ініціативи кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, інтерактивний квест для першокурсників під назвою “Борис Грінченко в ХХІ ст.: рекламне перезавантаження”.

Детальніше:

Перемога на XIII Українському студентському фестивалі реклами

 

23 листопада 2017 року у Києві відбувся XIII Український студентський фестиваль реклами. Студенти кафедри реклами та зав’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка Вікторія Коваль та Ірина Ситник отримали почесні призові місця.

Детальніше:

Відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі»

216 листопада 2017 року в Інституті журналістики Університету Грінченка представники десятків практичних і наукових напрямів, багатьох установ, організацій зібралися для обговорення актуальної проблематики в рамках ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі».

Детальніше:

Студентський форум до Дня рекламіста: скептичний погляд і усміхнені оптимісти

День рекламіста форум 2017Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 23 жовтня 2017 р. провела студентський форум «REX-2017: скептичний погляд», присвячений Дню рекламіста. Студенти 2-го курсу в рамках професійно-орієнтованого заходу, а саме — практичних занять з дисципліни «Маркетингові дослідження реклами та PR», — виступили перед 1-м курсом зі своїми дослідженнями, за результатами роботи, проведеної ними на рекламній виставці.

Детальніше:

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter