Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Навчально-виробнича практика 3-го курсу: очима викладачів і студентів

0510 і 11 квітня 2019 р. відбулися захист і презентація звітів із навчально-виробничої практики студентів 3-го курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка. Важливим питанням у практичній підготовці майбутніх фахівців є забезпечення її неперервності та послідовності у набутті практичних знань, умінь і навичок. Вже другий рік студенти 3-го курсу курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» проходять практику.

 

Детальніше:

Успішний виступ на олімпіаді

 

02Студентка бакалаврату кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики отримала відзнаку.

Детальніше:

Відкрита лекція з теорії реклами

0529 березня відбулася відкрита лекція старшого викладача кафедри реклами та звязків з громадськістю Віктора Олександровича Шияна з навчальної дисципліни «Теорія реклами» для студентів 1-го курсу бакалаврату «Реклама і зв'язки з громадськістю».

Детальніше:

Майстер-класи від студентів

01

Студенти Інституту журналістики виступили в ролі викладачів: дали майстер-класи семикласникам. 14 березня в Київському університеті імені Бориса Грінченка (корпус за адресою: вул. Тимошенка, 13б) відбувся профорієнтаційний захід: зустріч школярів 7-Г класу НВК №240 «Соціум» зі студентами 2-го курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» Інституту журналістики.

Детальніше:

Участь у експоконгресі «Бізнес для розумних міст»

smart cities 01

29-31 січня вперше в Україні на головній арені країни, НСК «Олімпійський», відбувся унікальний Міжнародний ЕКСПО-конгрес «Бізнес для Розумних Міст», організований Фондом Розвитку Міст, Академією Публічно-Приватного Партнерства та ArdanaConsultants

Детальніше:

Майбутні рекламісти й піарники попрактикувалися у відомих організаціях

practyka rzg 2019 0З 26 листопада по 23 грудня 2018 р. студенти 4-го курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» пройшли стажування у відомих організаціях. Щорічно студенти 4-го курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю — майбутні рекламісти й піарники — проходять виробничу практику.

Детальніше:

PR-QUEST: Код креативності

pr quest 1421 листопада 2018 року в Інституті журналістики Університет Грінченка відбувся квест — організована кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю інтерактивна програма «PR-QUEST: Код креативності», у рамках конкурсу із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR-клас». Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю запросила учнів старших класів на цей захід, щоб допомогти учнівській молоді дізнатися: звідки беруться бренди, як працює реклама, чому з громадськістю потрібно підтримувати зв’язки.

Детальніше:

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter