Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

В Інституті журналістики стартувала Міжнародна сертифікатна програма «Комунікаційна безпека»

 

1 2

4 лютого 2017 року почала свою роботу Міжнародна сертифікатна програма «Комунікаційна безпека», головною метою якої є навчання громадян України засобам та навичкам розпізнавання і нейтралізації інформаційно-комунікаційних загроз.

Проект почав роботу без великих презентацій та виступів VIPів. Комунікаційна безпека це не тема для піару чи самопіару. Сьогодні це питання виживання нашого суспільства. А тому, не до свят. У країні вже четвертий рік йде війна. І війна ця нового виду - інноваційна гібридна. Це війна за мізки та душі.

Детальніше:

Наукова конференція «Перспективи розвитку сучасної науки»

диплом2-3 грудня у місті Львів відбулася наукова конференція «Перспективи розвитку сучасної науки». Цими днями вийшла друком збірка матеріалів зазначеної події. Наукова конференція привернула увагу тим, що у ній взяли участь старший викладач кафедри «Реклама та зв’язків з громадськістю» Санакуєв Микола Георгійович та студент цієї кафедри Карунський Антон Віталійович.

Детальніше:

Прес-офіцер «залізної» 24-ї механізованої бригади провів майстер-клас для студентів грінченківців

Фітьо514 грудня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю організувала майстер-клас прес-офіцера «Залізної» 24 механізованої бригади, Володимира Фітьо для студентів піарників, рекламістів та журналістів.

Детальніше:

Міжнародний форум із інформаційної безпеки у Київському Університеті імені Бориса Грінченка

l vZJoUrQaw

10 грудня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету ім. Б.Грінченка провела черговий Форум із питань інформаційно-комунікаційної безпеки «ІНФОРМАЦІЙНА ВІЙНА В УКРАЇНІ: АКТУАЛЬНІ ТРЕНДИ».

У Форумі взяли участь 67 учасників (Білорусь, Ізраїль, Німеччина, Казахстан), 15 спікерів, троє з котрих виходили на скайп-зв'язок з міст Мінськ, Бонн та Хайфа.

Детальніше:

Інтерактивна студентська лекція «Борис Грінченко у ХХІ ст.: рекламне перезавантаження»

DSC007368 грудня 2016 року в рамках Грінченківської декади у Інституті журналистики відбулась інтерактивна студентська лекція під назвою «Борис Грінченко у ХХІ столітті: рекламне перезавантаження». Організаторами та ведучими дійства стали студенти другого курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»Щерба Анастасія, Солопчук Тетяна та Іосько Артур.

Детальніше:

Церемонія нагородження учасників і переможців V Всеукраїнського конкурсу «Перший раз в PR-клас»

DSC 0302 163 грудня 2016 року в бібліотеці Київського університету імені Бориса Грінченка відбулась урочиста церемонія нагородження учасників і переможців V Всеукраїнського конкурсу  «Перший раз в PR-клас».

Детальніше:

Комунікація в епоху пост-правди від Ярини Крючковської

DSC 025830 листопада 2016 року Ярина Крючковська провела лекцію для 3 курсу спеціальності «Реклама та зв`язки з громадськістю» на тему: «Комунікація в епоху пост-правди».

Детальніше:

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter