Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Події Навчально-виробнича практика 3-го курсу: очима викладачів і студентів

Навчально-виробнича практика 3-го курсу: очима викладачів і студентів

0510 і 11 квітня 2019 р. відбулися захист і презентація звітів із навчально-виробничої практики студентів 3-го курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка. Важливим питанням у практичній підготовці майбутніх фахівців є забезпечення її неперервності та послідовності у набутті практичних знань, умінь і навичок. Вже другий рік студенти 3-го курсу курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» проходять практику.

 

 

Практика на 1-му курсі практика називалась ознайомчою і тривала два тижні. Цього року в них практика — навчально-виробнича, тривалістю шість тижнів, із 25 лютого до 7 квітня 2019 року. 43 студенти на 26 базах практики. У рамках практико- орієнтованого навчання, студенти здобували нові знання та навички в рекламно-інформаційних компаніях, PR-агенціях, відповідних державних структурах, серед яких: Верховна Рада України, Директорат державної мовної політики Міністерства культури України, ТОВ «Ogilvi&Mather», ТОВ «Часопис України», ТОВ «МЕДІА-УДАЧА», ТОВ «Данон Дніпро», ТОВ «Грін Піар Україна», ТОВ «Віртуальні рішення», ТОВ «УКЛОН», Український кризовий Медіа Центр, Агенство маркетингових комунікацій «Dialla Communications» і багато інших.

 

Звітна конференція — підсумок проходження практики — це представлені студентами звіти у друкованому вигляді та у слайдових діджитал- презентаціях. Свої знання, здобуті в університеті, студенти гідно представили та використали під час практики, «у полях». Вони аналізували компанії та їх конкурентів, виконували іншу аналітичну роботу, брали участь у розробці комунікаційних стратегій компаній, створювали рекламно-інформаційні матеріали, візуалізації, презентації тощо. Студенти під час практики виконували посадові обов’язки фахівця зі SMM-просування, різноманітних заходів PR- заходів, створення рекламних роликів (у тому числі, анімаційних), рекламіста, дизайнера рекламного відділу, копірайтера тощо. Думку багатьох студентів висловила Євгенія Фадєєва: «Практика є важливою під час здобуття вищої освіти, оскільки надає чудову можливість — продемонструвати, застосувати, перевірити свої теоретичні знання у реальній роботі, взяти участь у рекламній та PR-діяльності тієї чи іншої організації, підприємства, налагодити професійні зв’язки, набути новий досвід і навички.

 

Після проходження практики студенти переконалися в тому, що важливими складовими ефективної роботи є, водночас, злагоджена та якісна праця всієї команди та персональна відповідальність за свою роботу».

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Події Навчально-виробнича практика 3-го курсу: очима викладачів і студентів