Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Події Інтерактивна студентська лекція «Борис Грінченко у ХХІ ст.: рекламне перезавантаження»

Інтерактивна студентська лекція «Борис Грінченко у ХХІ ст.: рекламне перезавантаження»

DSC007368 грудня 2016 року в рамках Грінченківської декади у Інституті журналистики відбулась інтерактивна студентська лекція під назвою «Борис Грінченко у ХХІ столітті: рекламне перезавантаження». Організаторами та ведучими дійства стали студенти другого курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»Щерба Анастасія, Солопчук Тетяна та Іосько Артур.

   Варто відзначити, що іще від самого початку спікери змогли зацікавити студентів-рекламістів, оголосили, що впродовж заходу проводитиметься квест, перемогу в якому зможе отримати лише найактивніший студент.

   Стартувало міні-змагання із конкурсу «Знайди зайве». Тут студенти мали показати свою обізнаність у біографії Бориса Дмитровича Грінченка. Вони справились із цим завданням на відмінно.

   Організатори потрудились ще й зі сучасними варіаціями біографії видатного наставника студентів університету, оформили її у вигляді сторінки у соцмережі «VK». Ця ілюстрація дуже зацікавила учасників лекції, і вони із захопленням  переглядали її реконструкцію на презентації.

   Оскільки лекція адресувалася, перш за все, студентам рекламістам та піарникам, ведучі зазначили, що «в діяльності Грінченка можна прослідкувати елементи того, що ми знаємо як PR». Вони розкрили ідеї життя Бориса Дмитровича і акцентували увагу на його прагненні вирвати українців із безпросвітньої темряви та сформувати широке коло інтелігенції з пересічних громадян. Окрім того, було дуже цікаво і справді виявити аналогію між діяльністю Б. Грінченка зі здійснення своїх ідей і PR. Так, він створював бібліотеки, видавав книги, створив єдине українське видавництво, писав підручники для дітей українською.

   За невеликою розповіддю студентів слідував конкурс «Пазл». У ньому слухачам було запропоновано поділитись на команди і скласти відомі вислови Бориса Дмитровича. Команда-переможець справилась всього лише за 3 хвилини, за що й отримала солодкі подарунки.

   Далі талановиті організатори трохи проінформували присутніх про найпопулярніші види реклами у часи життя Грінченка і розповіли про зв’язок науково-технічного прогресу з розвитком реклами. «Впливала на масову свідомість і вулична реклама — рясно заповнені вивісками стіни будинків та брандмауери, і відповідне оформлення вітрин магазинів», — зазначили студенти. Ще освіжили свої знання, почувши, що на зламі століть вже широко використовувалася сукупність різноманітних рекламних засобів, серед яких образ товару, торгівельна марка та її графічний символ, емоційний заклик і логічна аргументація. Підбиваючи підсумок розповіді, було зазначено, що у ХVIII столітті найпопулярнішими були рекламні повідомлення у газетах, календарі, вуличні вивіски та оголошення.

   За традицією, було запропоновано взяти участь у квесті. Цього разу ведучі оголосили наступне: «Пропонуємо Вам намалювати на дошці, тільки за допомогою крейди, певний  вид реклами, і зобразити це настільки влучно і чітко, щоб усі інші студенти могли вгадати, що ж за рекламу ви малювали». Сміливців у конкурсі було достатньо. Кожного було відзначено.

   Далі учасники інтерактивного дійства мали змогу показати свою обізнаність у рекламі — вони розповіли про відмінність сучасної реклами від реклами часів життя Бориса Дмитровича Грінченка.

   Кульмінацією події став показ перероблених Артуром Іосько обкладинок першовидань Грінченка на сучасний лад. Серед представлених оброблених обкладинок були обгортки журналу «Квітка», читанки «Рідне слово», «Думка», журналу «Зоря». Студенти-слухачі переглянули обробки книг та із захопленням аплодували.

   Останнім шансом отримати невеликі подарунки для слухачів став квест із переглядом відео. Найуважніші студенти назвали кількість використаних портретів та книг Бориса Дмитровича Грінченка у відео.

   Коли лекція добігала свого логічного завершення, організатори визначили найактивнішу студентку, вона під час інтерактиву була відзначена аж п’ять разів!  Студентка отримала ще й подарунок від директора Інституту журналістики Горбенко Галини Василівни та похвалу від викладацького складу.

   Логічним завершенням інтерактивної лекції стало слово похвали для студентів-організаторів заходу від Галини Василівни і шквал оплесків від присутніх.

   Чекаємо на наступні заходи від студентів нашого університету, адже таланту і натхнення у них явно вистачає!

 

Студентка 2-го курсу

напряму підготовки «реклама та зв’язки з громадськістю»

Павлів Катерина

DSC00659DSC00660DSC00666DSC00678DSC00732DSC00736 DSC00675DSC00687 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Події Інтерактивна студентська лекція «Борис Грінченко у ХХІ ст.: рекламне перезавантаження»