Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Події ПОДАРУНОК ДЛЯ СПОЖИВАЧА: ОЛЕКСІЙ ФІЛІМОНОВ ТА МАКСИМ КОРОБКА ПРО РЕКЛАМНО-СУВЕНІРНУ ПРОДУКЦІЮ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ВЛАСНОГО ДОСВІДУ

ПОДАРУНОК ДЛЯ СПОЖИВАЧА: ОЛЕКСІЙ ФІЛІМОНОВ ТА МАКСИМ КОРОБКА ПРО РЕКЛАМНО-СУВЕНІРНУ ПРОДУКЦІЮ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ВЛАСНОГО ДОСВІДУ

 

DSC 000429 березня 2017 року для студентів першого та другого курсів спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю Інституту журналістики лекцію про особливості функціонування сувенірного ринку в Україні та світі провели члени Асоціації виробників та імпортерів рекламних сувенірів, засновники та директори компанії «Бюрократ» Олексій Філімонов та компанії «ПУСК» Максим Коробка.


Простим входом в аудиторію із валізою та арсеналом брендованих ручок Олексій Філімонов одразу ж справив на студентів неймовірне враження, що стало лише прелюдією до цікавої лекції, а Максим Коробка підкріпив це приємною, позитивною атмосферою та власною харизмою.
«Чи потрібна сувенірна продукція взагалі?», таке перше питання лекторів дало змогу не просто встановити контакт із аудиторією, а допомогти студентам глибше усвідомити важливість рекламно-сувенірної продукції на ринку. Далі лектори в тандемі, крок за кроком почали відкривати усі світлі й темні сторони логістичних і організаційних процесів, що пов’язані з постачанням і виробництвом продукції на замовлення різноманітних суб’єктів господарювання.
Оскільки з часом треба йти в ногу, Олексій та Максим не виключили й теми про головні тренди в сувенірному бізнесі, а також технологічні аспекти виробництва популярних «подарунків» для споживачів. Звісно, не обійшлося й без захоплюючих і правдивих історій, цінних життєвих і професійних порад.
Знати, хто твоя цільова аудиторія, усвідомлювати цілі, яких має досягнути той чи інший рекламно-сувенірний продукт, обирати надійних партнерів, що забезпечать якість і дотримання строків, брати участь у міжнародних виставках, думати на перспективу – те, чим куруються у своїх компаніях Олексій Філімонов та Максим Коробка, й те, до чого вони закликають наших студентів – майбутніх професіоналів, фахівців у галузі реклами та PR.

Студентка 2 курсу
Щерба Анастасія

DSC 0003 2 DSC 0006 DSC 0006 2 DSC 0010 DSC 0011 2 DSC 0021 DSC 0043 DSC 0046


 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Події ПОДАРУНОК ДЛЯ СПОЖИВАЧА: ОЛЕКСІЙ ФІЛІМОНОВ ТА МАКСИМ КОРОБКА ПРО РЕКЛАМНО-СУВЕНІРНУ ПРОДУКЦІЮ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ВЛАСНОГО ДОСВІДУ