Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Події Відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі»

Відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі»

216 листопада 2017 року в Інституті журналістики Університету Грінченка представники десятків практичних і наукових напрямів, багатьох установ, організацій зібралися для обговорення актуальної проблематики в рамках ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі».

На початку пленарного засідання привітав учасників Ігор Турянський,засновник Українсько-турецького культурного центру «Сяйво», перший голова української дипломатичної місії в Туреччині,Надзвичайний і Повноважний посол України.

Актуальним, перспективним напрямам практичної та наукової роботи були присвячені теми доповідей співробітників Міністерства інформаційної політики України, Української бібліотечної асоціації, близько десяти українських вищих навчальних закладів із декількох регіонів, від Львівщини до Харківщини й Донеччини, а також представників Білорусі, Литви, Німеччини, Польщі, Туреччини.

Викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Університету Грінченка підготували доповіді з широкого спектру тем: «Збільшення ролі прикладних соціально-психологічних досліджень населення Києва у рекламі, PR і журналістиці» (І.Афанасьєв), «Культура публічного виступу: сучасні тренди» (Т.Бєлофастова), «Реклама як інструмент формування культурних тенденцій» (С.Вернигора), «Дипломний проект як стартап: новий тренд або необхідність?»  (М.Нетреба),  «Підготовка фахівців з комунікацій: український та зарубіжний досвід» (Л.Новохатько), «Комунікація та захист авторських прав: актуальні тренди» (І.Галицький), «Ідейний зміст концепції івент-заходу як основа для створення спеціальної події» (О.Пінчук), «Нові засоби масової інформації — нові труднощі» (Г.Санакуєв), «Особливості дослідження психографічних ознак цільової аудиторії» (Т.Ужанська), «Застосування психологічних методик при розробці комунікаційних стратегій» (В.Шиян).

Крім того, двоє співобітників кафедри увійшли до складу оргкомітету конференції. А ще двоє — доцент Г.Піскорська та генеральний директор Агентства маркетингових комунікацій DiallaCommunications, офіційний представник CannesLions в Україні І.Кузнєцова — виступили модераторами. У підготовці та проведенні конференції взяли активну участь і деякі студенти кафедри.

Конференція стала джерелом нових ідей для багатьох її учасників, важливою подією в галузі соціальних комунікацій

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Події Відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі»