Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Події Поєднання непоєднуваного: чат-бот, Грінченко та Telegram

Поєднання непоєднуваного: чат-бот, Грінченко та Telegram

20171205 1210255 грудня 2017 року об 11:50 у рамках Грінченківської декади було проведено, за ініціативи кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, інтерактивний квест для першокурсників під назвою “Борис Грінченко в ХХІ ст.: рекламне перезавантаження”.

 

Квест здійснювався за допомогою чат-боту @BoryaGrinchenkoBot у Telegram та сервісу для створення інфографіки Canva.com. Стартовою точкою була 504 аудиторія. 5 команд по 10 осіб в кожній. Кожна команда обирала лідера (капітана), який спілкувався з ботом і вів за собою команду, а також двох дизайнерів, які під час гри знаходилися в Центрі мультимедійних технологій та працювали над фінальним завданням — створенням інфографіки під гаслом “5 постатей Бориса Грінченка”. Загалом гра містила 5 рівнів. Для інфографіки команда мала здобути в процесі розв’язання завдань певні елементи — фото, картинки, цікаві факти з життя Бориса Грінченка — та надіслати їх колегам-дизайнерам.

Члени журі у складі Галини Горбенко, Іллі Афанасьєва, Маргарити Нетреби, Тетяни Ужанської та Наталії Базелюк мали оцінити якість створеної інфографіки. Жодна команда не залишилася без подарунків: солодощі, корпоративні листівки, наклейки та значки, купу позитивних емоцій та вражень.

І хоча квест був не на швидкість, суперницький дух перегонів відчувався сповна. Першокурсникам сподобався такий формат заходу.


Автори: Діана Кривуца та Яна Чепурнова,

студентки 2 курсу

спеціальності “Реклама та

зв’язки з громадськістю”

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Події Поєднання непоєднуваного: чат-бот, Грінченко та Telegram