Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Події Студенти-рекламісти на Виставці реклами, маркетингу та мас-медіа - Rex

Студенти-рекламісти на Виставці реклами, маркетингу та мас-медіа - Rex

rex 2018 10

Вже традиційно студенти-рекламісти I-го курсу проходять своєрідну професійну посвяту на Виставці реклами, маркетингу та мас-медіа - Rex. Цього разу їх супроводжували ті, хто тільки рік тому, теж вперше побачив велетенського червоного динозавра – другий курс рекламістів університету Грінченка та координатори.

Атмосфера нетворкінгу та сучасних технологій, саме тут укладають контракти про співпрацю топові компанії України та Східної Європи. З 1997 року Київ на декілька днів стає креативною столицею та надає унікальну нагоду навчатись працюючи.

Наші студенти одразу ж розпочали своє дослідження ринку останніх трендів реклами та поліграфії. Нові знайомства з представниками міжнародних компаній, історії розвитку та інновацій. Можливість потрапити у світ своєї майбутньої професії є необхідним досвідом практика та конкурентною перевагою на ринку праці.

На теренах REX / T-REX 2018 понад 100 учасників презентували інновації з усіх рекламних напрямків: Souvenir, Print, POS, Sing, Craft, Pack, Digital, Art, Photo, Ambient, HandMade.

Photo, Craft, AR, Art, Gallery — експозиційні напрямки, задані сьогоднішніми потребами компаній та запитами споживачів, тож грінченківці мали нагоду першими їх оцінити.

Однією з найбільш цікавих локацій стала найбільша у Східній Європі фотостудія та найпотужніший фотопродакшен України Lightfield Productions. Детальний показ процесу food-зйомки в режимі реального часу: розставлення світла, робота з композицією, деталі викладання об'єктів і ракурси фільмування, аксесуари, техніки й нюанси ретуші. Повне занурення у робочий процес викликав шквал позитивних емоцій та сотні вже професійних «сторіз».

Враження студентки 2 курсу від відвідання виставки:

"Навіть будучи другокурсницею, Rex не зміг не вразити мене знову! Нові напрямки, тренди та інновації – він дійсно тримає руку на пульсі креативної індустрії Європи. Подібні заходи черговий раз запевняють мене у майбутній блискучій кар’єрі за фахом. І це дійсно важливо - усі можливості є, а кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка підготує справжніх професіоналів своєї справи".

 

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Події Студенти-рекламісти на Виставці реклами, маркетингу та мас-медіа - Rex