Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Склад Горбенко Галина Василівна
Контактна інформація

(044) 485-21-62
h.horbenko@kubg.edu.ua
вул. М. Тимошенка 13-Б, каб. 106

Горбенко Галина Василівна

Директор Інституту журналістики, доцент

Науковий ступінь, вчене звання

Кандидат педагогічних наук

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

  • Основи реклами
  • Копірайтинг
  • Реклама в системі маркетингових комунікацій
  • Рекламний менеджмент

 

Біографія

У 1983 році закінчила Чернівецький ордена Трудового Червоного прапора державний університет (нині Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича) за спеціальністю – «Українська мова і література». У 2003 р. закінчила вищу школу реклами Московської гуманітарно-соціальної академії за спеціальністю «Рекламний менеджмент».

У 2004 році отримала науковий ступінь кандидата педагогічних наук.

Вчене звання доцента кафедри реклами і зв’язків з громадськістю отримала у 2014 році.

З 2017 року заступник голови галузевої конкурсної комісії ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань та спеціальностей із галузі знань «Журналістика».

Горбенко Г. В. є членом Національної спілки журналістів України, а також головним редактором наукового видання «Інтегровані комунікації».

Автор більше 30 наукових публікацій, упорядник довідкового видання «Абетка соціальних комунікацій».

У Київському університеті імені Бориса Грінченка працює з 2012 року. З 2012 по 2016 р. завідувала кафедрою реклами та зв`язків з громадськістю. З липня 2016 року – директор Інституту журналістики. У вересні 2016-го року стала одним із засновників та керівників Медіашколи Університету Грінченка.

За період роботи під керівництвом Горбенко Г. В. працює Клуб соціальних комунікацій, який активно функціонує та об’єднує студентів різних напрямів підготовки, надає їм можливість спілкування з провідними фахівцями у галузі реклами і PR. Горбенко Г. В. є організатором Київського конкурсу із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз у PR-клас», метою якого є ознайомлення школярів зі сферою соціальних комунікацій та залучення їх до професії рекламіста та піарника та головою журі Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів «Bookfashion» та Всеукраїнського блогер-фесту «Smart-blog». Підготувала більше 30 призерів міжнародних та всеукраїнських фестивалів реклами. Керівник творчих проектів Інституту журналістики.

Професійний і науковий інтерес

Підготовка фахівців з реклами та PR в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку.

Інше

Список публікацій 

Відзнаки:

  • Почесна грамота Московського гуманітарного університету за плідну науково-педагогічну діяльність (2004 р.);
  • Подяка Інституту реклами за високий професіоналізм, плідну науково-педагогічну діяльність та вагомий внесок у розвиток нових спеціалізацій в освіті (2007 р.)
  • Грамота Київського університету імені Бориса Грінченка за розвиток нових напрямів підготовки фахівців та з нагоди Дня працівників освіти (2013 р.);
  • Подяка Київського міського голови за плідну педагогічну діяльність, вагомий особистий внесок у розвиток освіти і науки, високий професіоналізм та з нагоди Дня працівників освіти (2015 р.).
  • Грамота Київського університету імені Бориса Грінченка за підготовку переможця ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі «Соціальні комунікації»  та з нагоди Фестивалю науки (2016 р.);

Powered by Sigsiu.NET

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Склад Горбенко Галина Василівна