Анонси

 

19 лютого 2020 р., середа, 13.10 год., ауд. 111

ЗАСІДАННЯ 

кафедри журналістики та нових медіа

Протокол №7

1. Звіт про роботу кафедри у 2019 р. і затвердження плану роботи на 2020 р. (інформує Гандзюк В.О., викладачі кафедри)
2. Звіт про виконання навчального навантаження у І півріччі 2019- 2020 навчального року (викладачі кафедри)
3. Моніторинг якості підготовки фахівців за підсумками зимової сесії (інформує Гандзюк В.О., члени кафедри)
4. Обговорення пропозиції ректорату щодо внесення змін до переліку видів діяльності та вагових коефіцієнтів рейтингового оцінювання НПП і НП на 2020 рік (викладачі кафедри)
5. Обговорення відкритих занять викладачів (викладачі кафедри).
6. Затвердження програми підсумкової атестації для студентів ступеня вищої освіти бакалавра напряму підготовки 6.030301 Журналістика (інформує Гандзюк В.О.);
7. Затвердження кафедрального наукового дослідження на тему «Цілі сталого розвитку в медійному вимірі» (презентує Гондюл О.Д.)
8. Затвердження графіка підготовки відеолекцій у 2020 році (викладачі кафедри).
9. Про присвоєння вченого звання доцента Погребняк І.В. (викладачі кафедри)
10. Про розширення баз практичної підготовки фахівців (викладачі кафедри)
11. Засідання науково-методологічного семінару «Стівен Кінг, Рей Бредбері, Чак Паланік: секрети створення художнього тексту» (доповідає Пастушина В.М.)
12. Різне.


 

ШАНОВНІ ВИКЛАДАЧІ І СТУДЕНТИ!

Запрошуємо на відкриту пару

доцента кафедри журналістики та нових медіа К.Г. Сардарян,

яка відбудеться 14 лютого 2020р. о 15:20 (ауд. 503).

Тема лекції: "Поняття маркетингових комунікацій". 

 


 

Шановні студенти!
Запрошуємо Вас взяти участь у Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції «Інтернет-журналістика та новітні технології в сучасних медіа», яка відбудеться 1 квітня 2020 р.

(заочна форма участі) на кафедрі журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка.


ТЕМАТИКА КОНФЕРЕНЦІЇ:
1. Історичні, теоретичні, технічні аспекти інтернет-журналістики
2. Інтернет-медіа, портали, блоги, соціальні мережі
3. Конвергентна редакція: структура і склад
4. Конвергентний текст як основний продукт інтернет-журналістики
5. Проблеми на шляху поширення інтернет-журналістики
6. Мультимедійний та трансмедійний сторітелінг
7. Класифікація цифрових новин, візуалізація даних
8. Гейміфікація журналістики, доповнена реальність (AR) і віртуальна реальність (VR)
9. Мобільна журналістика.

ЗАВАНТАЖИТИ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

 

Див. Архів анонсів кафедри журналістики та нових медіа

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter