Студентський Start up : від ідеї до реалізації

start up 1Кандидат психологічних наук Олена Сорокіна розповіла студентам Київського університету імені Бориса Грінченка як створити вдалий Startup та визначила кроки до його реалізації. «Start up базується на інноваційній бізнес-ідеї, тобто потрібно надати такий продукт, якого ще не існує, або той в якому є якийсь новий, унікальний елемент» — розповіла Олена Анатоліївна. За її словами , інноваційна ідея — це нова оригінальна думка, що має цільову спрямованість та потенційну суспільно корисну цінність. Для початку роботи над ідеєю потрібно розробити технічні способи її реалізації, проаналізувати ринок та вивчити потенційний попит і найважче — це знайти джерела для фінансування.


Звісно, проект потребує надійну команду. Має бути людина, яка є засновником стартап проекту , а також підприємець, який буде втілювати бізнес- ідею. Основне джерело пошуку однодумців — це корисні зв’язки та знайомства.
Олена Сорокіна розповіла історію виникнення стартапу : «Два студенти університету започаткували дуже маленьку компанію з інтелектуальної власності щодо певних технологій і назвали її Стартапом».Він набув широкого вжитку , коли журнал Форбс вперше надрукував статтю з використанням цього слова. Насправді він достатньо молодий.


Startup — це ідея, яка має перетворитися в якийсь продукт. Це організаційна структура , яка має певний потенціал. Середній вік людей, які пропонують стартапи це 25 років. «Для того , щоб Startupбув успішний потрібно реалізувати якусь нетипову, інноваційну бізнес ідею , це має бути обов’язково новий елемент» — поділилася кандидат психологічних наук .


Особливість стартапівполягає у тому, що вони відчувають брак коштів, на відміну від великих виробництв. «Для того , щоб проектбув успішний потрібно реалізувати якусь нетипову, інноваційну бізнес ідею , це має бути обов’язково новий елемент» — поділилася кандидат психологічних наук . Як і будь який проект, Startupмає приносити кошти та мати комерційні перспективи. Доцент кафедри вирішила зробити студентам мозковий штурм та дала завдання на вирішення задач про механізми стартапів. Студенти з цікавістю взяли участь в обговоренні та роздумах. «Для того, щоб проект став успішним важливою є маркетингова підтримка» — запевнила Олена Сорокіна, — потрібно анонсувати проект, привернути до нього увагу ЗМІ та цільової аудиторії, щоб забезпечити впізнаваність та позитивний імідж стартапу».


Найвищча стадія розвитку проекту, це коли стартап досягає цілей зазначених у бізнес-плані, тоді, коли є стабільний попит на продукцію, а також продовження просування продукту на нових ринках.


Дарія Сорока

Студентський Start u...
Студентський Start up : від ідеї до реалізації
Студентський Start u...
Студентський Start up : від ідеї до реалізації
Студентський Start u...
Студентський Start up : від ідеї до реалізації
Студентський Start u...
Студентський Start up : від ідеї до реалізації
Студентський Start u...
Студентський Start up : від ідеї до реалізації
Студентський Start u...
Студентський Start up : від ідеї до реалізації

Інститут у соціальних мережах