Осучаснення обкладинок творів Грінченка запропонували рекламісти-грінченківці

 

P 20161208 095901 1

 

Інтерактив «Борис Грінченко у ХХІ столітті: рекламне перезавантаження», організований студентами кафедри реклами і зв’язків з громадськістю, відбувся 8 грудня в Інституті журналістики.

 

«Ми прагнемо, щоб студенти більше знали про нашого духовного наставника – Бориса Грінченка, проте, аби зацікавити присутніх, ми відійшли від сухої лекції, а провели захід у формі інтерактиву» - розповідає одна з організаторів Анастасія Щерба.

 

«Видаючи твори для незаможних верств населення, рукописні журнали Борис Грінченко створював собі певний імідж, який сприяв розповсюдженню творів, їх опублікуванню та визнанню в колі письменників. Це являється одним із завдань професійних рекламістів та піарників і сьогодні», – розповідає Тетяна Солопчук, студентка 2-го курсу, спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю.

 

Спікери підготувували чотири конкурси: дві вікторини, завдання на знання видів реклами та найвідоміших висловів Бориса Грінченка. Крім того впродовж заходу студенти мали рахувати портрети Грінченка, що з¢являлися на екрані. За кожну правильну відповідь учасники отримували солодкі призи. Наприкінці інтерактиву учасник, який набрав найбільшу кількість балів був нагороджений головним призом. Переможницею стала студентка першого курсу спеціальності реклама і зв’язки з громадськістю Даша Шиманська.

 

Також студенти презентували перероблені на сучасний лад з використанням новітніх технологій обкладинки до творів Бориса Грінченка.

 

«Розвивайтеся, творіть і робіть усе, щоб про вас заговорили!» - побажала організатор заходу Тетяна Солопчук.

 

Директор Інституту журналістики Галина Горбенко подякувала студентам за проведену роботу та наголосила, що «майбутнє у нашої реклами є!»

 

Нагадаємо, що 7 грудня книгознавці Інституту журналістики запросили усіх охочих до «Казкового світу Бориса Грінченка».

 

Олена Власюк, Ірина Яковенко, Каріна Бейко

Фото: Анастасія Кобилинська

 

Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження
Рекламне перезаванта...
Рекламне перезавантаження

 

Інститут у соціальних мережах