Події

epzakhody

Шановні колеги!

Із 00:00 год 8 січня до 00:00 год 25 січня 2020 року у м. Києві, як і в усій країні, починає діяти низка додаткових заборон, введених урядом. На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 09.12.2020 року № 1236, рішення штабу Київської міської державної адміністрації з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації від 05.01.2021 року № 74 вводяться додаткові обмеження в т.ч. в приміщеннях та будівлях Університету:

1. Обмеження доступу до приміщень та будівель Університету (замовлення та отримання довідок через електронні засоби зв’язку);

2. Перебування без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема, распіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;

3. Перебування відвідувачів спортивних, тренажерних залів та басейну.

Шановні колеги, дорогі друзі!

Прийміть наші щирі привітання з новорічними святами! Нехай Новий рік увійде у ваші домівки щедрим гостем та засіє ваші родини злагодою і добром. Хай 2021 рік принесе різноманіття можливостей для реалізації всіх ваших задумів та ідей. Бажаємо вам зустріти ці свята у гарному настрої, зі світлими думками та добрими намірами у колі найрідніших людей!

NY2021

kunina 128 грудня 2020 року в Інституті журналістики Київського  університету імені Бориса Грінченка відбулася гостьова лекція доктора філософських наук, професора, завідувача відділу освіти Бакинського центру мультикультуралізму – Ірини Олександрівни Куніної на тему «Мультикультуралізм медіа: україно-азербайджанські відносини». 

keys 122 грудня 2020 року, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка отримав перемогу у номінації «Кращий внесок у Ціль сталого розвитку №9 «Промисловість, інновації та інфраструктура» під час фіналу ХХІ Конкурсу кейсів з корпоративної соціальної відповідальності, мета якого - популяризувати КСВ практики українських інституцій та нагородити кращі з них за сталий внесок у розвиток суспільства. Конкурс проводиться вже 11 років. 

k2Гостьові лекції для третьокурсників освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» в межах вивчення дисципліни «Соціальна реклама» продовжуються. Цього разу студенти мали нагоду ознайомитися з кращими соціальними кейсами рекламного фестивалю Cannes Lions.

MK media16 грудня студентам 3 курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» в рамках дисципліни «Соціальна реклама» Яна Чепурнова, випускниця Інституту журналістики 2020 року, провела майстерклас на тему «Як зробити соціальний проєкт успішним».

Інститут у соціальних мережах