Дистанційне навчання: рефлексія досвіду впровадження

dnr 119 червня 2020 року за підтримки Національної академії педагогічних наук України Інститутом соціальної та політичної психології НАПН України, а саме Лабораторією психології масової комунікації і медіаосвіти у співпраці з Громадською організацією «Українська асоціація медіапсихологів та медіапедагогів» було проведено Всеукраїнську наукову інтернет-конференцію з міжнародною участю «Медіатворчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі»

До наукової дискусії доєдналися медіапсихологи з усіх регіонів України та іноземні колеги з Узбекистану та Білорусі. Від нашого Університету з доповіддю «Дистанційне навчання: рефлексія досвіду впровадження» виступила Фруктова Яна Станіславівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри журналістики та нових медіа. У доповіді було наголошено на тому, що в Університеті Грінченка дистанційне навчання вже протягом декількох років не є інновацією, а виступає щоденною практикою, саме тому медіатравматизація з оголошенням карантину була мінімальна для всіх суб’єктів навчально-виховного процесу, а адаптація психологічна та дидактична пройшла швидше ніж в інших закладах вищої освіти, про що свідчать зокрема медіанаративи авторських відеоробіт студентів 3 курсу спеціальності «Журналістика» проєкту «Live is true».

                                    dnr 3

Для прикладу було наведено систему дистанційного навчання Інституту журналістики, зокрема перелік нормативно-правових документів, якими послуговуються науково-педагогічні працівники; принципи підготовки та сертифікації електронних навчальних курсів, їх перелік та структуру; окреслено методику проведення лекційно-семінарських та практичних занять, гостьових лекцій, виробничої практики, складання іспитів; умови ефективної організації та проведення профорієнтаційних заходів, таких як «Медіашкола Грінченка», онлайн-екскурсії «Київ Грінченка», «День відкритих дверей Інституту журналістики», «Марафон до Дня журналіста». Колеги з інших закладів вищої освіти відзначили різновекторність застосування такої форми навчання, практичну цінність накопиченого досвіду та виявили бажання пройти тренінги у Центрі дистанційного навчання Університету Грінченка, отримати консультації щодо методики підготовки відеолекції, які вже апробовані та успішно впроваджуються у навчальний процес.

                                    dnr 5

Автор висловлює подяку за допомогу у підготовці доповіді та надані матеріали до презентації Галині Горбенко, Віталію Гандзюку, Альоні Драч, Мар’яні Ангеловій, Анжеліці Досенко, Аліні Лісневській, Олександру Курбану, Яні Чепурновій.

 

Дистанційне навчання: рефлексія досвіду впровадження (презентація)

Інститут у соціальних мережах