Соціальні проєкти по-грінченківськи

MK media16 грудня студентам 3 курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» в рамках дисципліни «Соціальна реклама» Яна Чепурнова, випускниця Інституту журналістики 2020 року, провела майстерклас на тему «Як зробити соціальний проєкт успішним».

Під час онлайн-зустрічі мова йшла про Київський центр медіаосвіти та його безкоштовний онлайн-курс «Mediaschool» для молоді, котрий був реалізований у травні-червні цього року за підтримки Інституту журналістики Університету Грінченка в рамках бакалаврського проєкту випускниці.

Студенти 3 курсу детально ознайомились з усіма етапами реалізації соціального проєкту, переглянули складові елементи промокампанії на конкретному прикладі та ставили питання до спікерки. Зокрема, студентів цікавив бюджет для просування, складнощі реалізації подібних заходів і найголовніше – де брати мотивацію для роботи над бакалаврським проєктом.

Уже наступного року третьокурсники будуть затверджувати теми для своїх фінальних навчальних проєктів, тож у них тепер є час для роздумів над суспільно важливими проблемами і вибору такої теми, яка принесла б користь людям.

Інститут у соціальних мережах