Фестиваль науки—2021 в Інституті журналістики

FN 2021В межах Фестивалю науки в Інституті журналістики Університету Грінченка з  11 по 20 травня пройшла низка наукових заходів, присвячених актуальним питанням в галузі журналістики.

khamedova monografiya 212 травня всі охочі студенти та співробітники мали нагоду долучитися до презентації монографії доцента кафедри журналістики та нових медіа Ольги Хамедової  «Гендерний дисплей української преси 1920-1930-х років крізь ідеологічну оптику». khamedova monografiya 3Автор розповіла про етапи роботи над монографією та продемонструвала історичні джерела, на яких ґрунтується дослідження. Наприкінці заходу учасники обговорили проблеми взаємодії медіа і суспільства, актуальність гендерних студій тощо.

 

Кафедра видавничої справи разом із кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю організували І Міжнародну науково-практичну конференцію студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ», яка відбулась 13 травня. Захід зібрав учасників з України, Іспанії, Танзанії, Казахстану й Фінляндії та відбувся в онлайн-режимі на платформах Zoom і Google Meet. Конференція була сповнена активних дискусій та доповідей з актуальних питань як у національному, так і в міжнародному контекстах. Захід завершився серією майстер-класів від фахівців в галузі креативних індустрій.  

plenarne 3plenarne 4plenarne 7plenarne 2

MC 2MC 1MC 7MC 6

Також в межах конференції пройшов щорічний круглий стіл з видавцями-практиками «Сучасні виклики та тренди у сфері креативних індустрій». Організаторами стали кафедра видавничої справи та Українська асоціація видавців і книгорозповсюджувачів. Вперше до роботи круглого столу долучилися іноземні колеги, які поділилися власним досвідом організації роботи видавництва та популяризації читання.

                                roundT 1roundT 2

Кафедра бібліотекознавства та інформології долучилася до VІІ Студентської інтернет-конференції «Інформація. Наука. Бібліотека. Весна». З доповідями від Інституту журналістики виступили студентка V курсу Савіна Вероніка ("Способи захисту електронних документів") та студентка IV курсу Зуєва Мирослава ("Робота університетських бібліотек під час карантинних обмежень 2020 року"). Організатори конференції відзначили високий рівень підготовки всіх доповідачів й різноманітність виступів, що свідчить про багатогранність наукових інтересів сучасного студентства.

   INBN 10INBN 7INBN 8

17 травня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю провела науково-практичний семінар «Взаємодія закладів освіти з роботодавцями в галузі реклами та PR», який об’єднав роботодавців, представників академічної спільноти, а також експертів-практиків і випускників кафедри.

Seminar 17 05 21 01   Seminar 17 05 21 03

Учасники представили доповіді та практичні кейси, внесли пропозиції щодо покращення підготовки майбутніх фахівців з реклами та PR. Зокрема, найбільше обговорювалися такі питання: шляхи модернізації освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»; можливості співпраці між закладами освіти й роботодавцями; працевлаштування студентів.

futurejur 119 травня за ініціативою кафедри журналістики та нових медіа відбулась онлайн-дискусія «Журналістика майбутнього» (модератор - викладач кафедри журналістики та нових медіа Олександра Дмитрівна Гондюл). Учасники дискусії поділилися своїми думками щодо навичок, які будуть необхідні журналістам в майбутньому та порівняли власні варіанти із переліком «ТОП-10 навичок 2025» від Всесвітнього Економічного форуму. Також учасники висловились щодо необхідних реформ, що їх потребує медіасфера та яку роль посідає освіта в підготовці журналістів майбутнього.

 

Завершив фестиваль науково-практичний семінар “Сучасне медіазнавство: теорія і практика”, який відбувся 20 травня на кафедрі реклами та зв’язків з громадськістю (модератор – доктор філологічних наук професор кафедри видавничої справи Інституту журналістики Вікторія Людвігівна Іващенко). Учасники семінару обговорили етапи подальшої роботи над науковою темою Інституту журналістики «Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах», зокрема питання архітектоніки аудіовізуального словника «Лексичний мінімум медіазнавця» як навчального ресурсу для студентів та викладачів.

MS21 2 MS21 4 MS21 3 MS21 1

Інститут у соціальних мережах