НАШІ НА CANNES LIONS

1466956638270 127420Анастасія Болозенко, студентка 2 курсу Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, уже після перших днів перебування на найвідомішому Міжнародному фестивалі креативності у Каннах (Франція), зрозуміла, що знаходиться у справжньому світовому епіцентрі творчості.

Ні шалена втома, ні різноплановість присутніх особистостей не завадили долучитися до нового покоління успішних рекламістів, піарників та маркетологів. Здавалося б, що складного у креативі та генерації ідей для реклами? Проте українка відкрила для себе теорію творчості на практиці, методи і технології реалізації цікавих рішень у сфері реклами та вперше дізналася про науку, яка вивчає гумор – Getodology!

 

На лекціях, семінарах і воркшопах гуру реклами і відомі успішні люди розповідали про секрети свого бізнесу, відповідали на сміливі запитання більш як 30 учасників з різних країн світу та ділилися порадами щодо «правильних» дій та думок на шляху до самореалізації у творчих професіях.

 

На Каннському фестивалі Анастасії вдавалося поєднати навчання та відпочинок, захист власних проектів та розваги, пляжні вечірки та презентації. Вона зауважила, що, мабуть, зрозуміла за ці дні те, до чого багато хто йде роками. Цей фестиваль за короткий термін став для студентки маленьким життям, у якому вирували емоції, інновації і, звісно, море креативу. 

 

Студентка Університету Грінченка привезла в Україну сертифікат про проходження безкоштовного курсу навчання в ROGER HATCHUEL ACADEMY, невичерпне джерело мотивації та ідей на майбутні звершення, якими готова поділитися з усіма людьми та світом. Школи для Young Lions – це кращий старт успешної кар’єри у сфері реклами. А Cannes Lions International Festival of Creativity – це щорічний захід, що збирає навколо себе найкращих рекламістів з усього світу і вважається найбільш масштабним та авторитетним професійним фестивалем.

 

 

1466752475500 298738  1466752578959 413688

 

 

Інститут у соціальних мережах