IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”

100У середу, 23 травня 2018 року в Інституті журналістики відбувся Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”. Студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Євгенія Травіна, Карина Борзаківська та Вікторія Коваль на чолі з керівником фестивалю – старшим викладачем кафедри Віктором Шияном вчетверте організували святковий настрій для учасників та гостей фестивалю.

В рамках конкурсної програми учасники змагалися за 24 призових місця та Гран-прі. Грошовий еквівалент призового фонду становив 100 000 гривень. Фестиваль підтримали 23 спонсори та партнери.

Роботи конкурсантів оцінювали представники провідних рекламних агенцій на чолі із главою журі – генеральним директором Всеукраїнської рекламної коаліції Максимом Лазебником.

В рамках заходу відбулися майстер-класи від креативного директора digital агенції Isobar Ukraine та засновниць стартапу StickerPicker. Майстер-класи та церемонію нагородження відвідали понад 100 учасників.

Вітаємо студентів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю та кафедри видавничої справи та редагування, які змогли отримати призові місця:

  • І місце Ірина Ситник, IV курс, реклама та зв’язки з громадськістю. Номінація «Прінт», категорія – соціальні проекти.
  • ІІ місцеІлона Дутчак  та Катерина Некрасова, видавнича справа та редагування. Номінація «Відеореклама», категорія – соціальні проекти.
  • ІІІ місцеПоліна Польовик, 4 курс, реклами та зв’язки з громадськістю. Номінація «Веб-дизайн», категорія – соціальні проекти.
  • ІІІ місце –  Марина Вірська, 3 курс, реклами та зв’язки з громадськістю. Номінація «Відеореклама», категорія – соціальні проекти.
  • Гран-прі – Ірина Ситник, 4 курс, реклами та зв’язки з громадськістю, з роботою Remington.

Також вітаємо студентів кафедри графічного дизайну Олександру Максакову та Лілію Дудник з ІІІ місцем та співробітника НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності Університету Грінченка Вадима Степаненко з III місцем у номінації «Фірмовий стиль».

Особливо приємно, що всі роки існування фестивалю його всіляко підтримує, в тому числі своєю особистою участю, Максим Лазебник - генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції. Велике грінченківське спасибі!

Дякуємо викладачам та співробітникам Київського університету імені Бориса Грінченка у сприянні фестивалю!

IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”
IV Міжнародний фести...
IV Міжнародний фестиваль реклами “Scotch Fest”

Інститут у соціальних мережах