Якою буде нова магістерська освітня програма «Контент-продюсування цифрових медіапроєктів»?

IMG 7760

 

Обговорили нову магістерську освітньо-професійну програму «Контент-продюсування цифрових медіапроєктів», яку пропонує кафедра видавничої справи для спеціальності «Журналістика».

 

Викладачі кафедри, нинішні студенти і випускники, ділові партнери зібралися разом, щоб поговорити про те, яких фахівців потребує ринок і як на ці виклики реагує кафедра видавничої справи.

Завідувач кафедри Масімова Лариса Гагіківна, старші викладачі кафедри Романюк Наталя Сергіївна, Женченко Ігор Вікторович та Єжижанська Тетяна Сергіївна, представляючи програму, наголосили, що вона орієнтована на сучасні потреби медіагалузі та фокусуватиметься на підготовці професіоналів, здатних проводити проєктну інноваційну діяльність у галузі цифрових медіа, показувати свою відповідальність за розвиток професійного знання і практик та давати оцінку стратегічному розвитку медіапроєкту.

Менеджер проєкту Youth MediaLabs Ілля Удовиченко повідомив, що, зокрема, для їхнього проєкту розвитку шкільних медіа та молодіжної медіаграмотності в Україні необхідні фахівці для створення високоякісних цифрових відеоматеріалів, а також створення і наповнення вебплатформи інформаційними матеріалами. Саме таких фахівців, які уміють комплексно підходити до справи – якісно створювати будь-який медіапродукт, його креативно промотувати, активно продавати й оперативно доставляти аудиторії, а наприкінці критично проаналізувати результат і зробити правильні висновки – й передбачено готувати за новою освітньою програмою «Контент-продюсування цифрових медіапроєктів».

IMG 7760

Випускники спеціальності «Видавнича справа та редагування» Некрасова Катерина та Мамонтова Альона позитивно оцінили те, що в програму внесені курси, які сформують компетенції, необхідні для розуміння мережевої комунікації, проведення вебаналітики в цифрових медіа, продюсування цифрових медіапроєктів, застосування SMM-інструментів для управління видавничими проектами. Така підготовка підвищить конкуретноздатність випускників на ринку і кожен з них зможе обрати діяльність до душі і працювати журналістом, керівником/менеджером медіахолдингу, медіапроєкту чи онлайн-структури, а також контент-менеджером, контент-редактором в інтернет-виданнях, інформаційних агенціях, медійних відділах будь-якої організації, телевізійних та радіоорганізаціях.

Студенти, які завершують навчання на бакалавраті, Куліш Ярослава та Крохмаль Олександра, сказали, що їм цікаво було б вивчати такі курси, як «Теорія мережевої комунікації», «Психологія медіапросьюмерів», «Вебаналітика в цифрових медіа, «SMM стратегії та інструменти», «Продюсування цифрових медіапроєктів», «Професійне спілкування іноземною мовою», також зацікавили їх курси за вибором «Інтерактивність цифрових медій», «Трансмедійний сторітелінг» та «Моушн-дизайн».

IMG 7766

 

Отже, зустріч засвідчила, що освітня програма магістра журналістики з контент-продюсування цифрових медіапроєктів є актуальною, відповідає сучасним вимогам ринку праці у медіагалузі, формує ефективні професійні компетентності журналіста/редактора мультимедійних видань засобів масової інформації, аналітика комунікацій. Нова освітня програма для магістрів, яку пропонує кафедра видавничої справи, викликає зацікавлення роботодавців та підвищує конкурентоздатність фахівця журналіста/редактора на сучасному ринку України і світу.

 

Інститут у соціальних мережах