Дизайн – це робота, або як продавати дизайн дорого

di00127 жовтня студенти V курсу спеціальності «Видавнича справа та редагування» відвідали лекцію «Дизайн – це робота, або як продавати дизайн дорого». Захід відбувся в межах щорічного фестивалю «Ukrainian Creative Week», на якому українські дизайнери знайомлять громадськість із найкращими зразками сучасної дизайнерської творчості та діляться своїм досвідом створення та просування проектів.

 

Модератором лекції була Ірина Еркан, графічний дизайнер, арт-директор, власниця Irina Erkan. Вона розповідала про найпоширеніші помилки сучасних дизайнерів-початківців, про їх страхи та можливості.

 

Багато дизайнерів не вміють продавати свої роботи, або пропонують їх за такою низькою ціною, яка не дозволяє дизайнерам розвиватися. Багато хто не знає, як організувати творчий процес так, щоб він приносив прибуток. З цим не народжуються  цьому навчаються. Треба не лише вміти створити щось креативне, але й прорекламувати та продати цей креатив.

 

Ірина поділилась зі слухачами своїм досвідом створення рекламного агентства та змусила поглянути на творчий процес під іншим кутом.

Інститут у соціальних мережах