Інформаційний лист
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут журналістики
Університет Жирони (Іспанія)
Асоціація креативних індустрій України
ШАНОВНІ КОЛЕГИ!
Запрошуємо Вас узяти участь у І Міжнародній науково-практичнійконференції студентів, аспірантів, молодих учених та практиків
«КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ»,яка відбудеться 13 травня 2021 року.
Загальна інформація |
РЕЗУЛЬТАТОМ КОНФЕРЕНЦІЇ СТАНЕ:
- Обговорення сучасних трендів та прогнозування тенденцій розвиткукреативних індустрій;
- Обмін думками між молодими дослідниками та фахівцями-практиками;o публікація результатів досліджень в електронному збірникуконференції;
- Видання електронних сертифікатів кожному учаснику.
ОСНОВНІ НАПРЯМИ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Тренди та перспективи розвитку креативних індустрій
- Особливості функціонування креативних індустрій в умовах пандемії
- Інноваційні технології в креативних індустріях
- Освіта у сфері креативних індустрій
- Креативні індустрії в соціально-гуманітарній сфері
- Роль креативних індустрій у розвитку міста, регіону
КРУГЛИЙ СТІЛ: «Сучасні виклики та тренди у сфері креативних індустрій».
МАЙСТЕР-КЛАСИ:
- Монетизація цифрових медіа
- Креативне підприємництво
- Креативні медіапроєкти
Реєстрація |
ДЛЯ УЧАСТІ В КОНФЕРЕНЦІЇ НЕОБХІДНО до 5 травня 2021 року (включно):
- Підготувати тези доповіді за зразком;
- Заповнити реєстраційну онлайн-форму.
Відповідальний секретар конференції: Масімова Лариса Гагіківна (e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
Вимоги до тез доповіді |
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ:ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ:Тези потрібно оформити на папері формату А4 (210х297 мм) (збереженняфайлу у форматі *.doc або *.docx). Орієнтація – книжкова. Розмір полів: усі поля по 2 см. Абзацний відступ – 1,25 см. Міжрядковий інтервал – одинарний. Розмір шрифту – 14 (Times New Roman). Перенесення слів не використовувати. Нумерацію сторінок не використовувати. Рисунки й таблиці подавати одразу після тексту, де їх згадують уперше, абона наступній сторінці. Усі рисунки підписують внизу. Таблиці повинні матизаголовки (орієнтація заголовків таблиці – праворуч). Текст у таблиціподавати кеглем 10–12 (Times New Roman). Альбомний варіант рисунків ітаблиць не використовувати. Формули: внутрішній редактор формул у Microsoft Word. Література: у квадратних дужках по тексту [1, с. 2], список літературиподавати в кінці тексту в порядку посилання. Обсяг тез доповіді – до 4 сторінок.
СТРУКТУРА ТЕЗ :Назва тез великими літерами (шрифт жирний) українською та англійськоюмовами. Прізвище, ініціали автора(ів) (шрифт жирний), посада (за наявності), номер телефону, електронна адреса для листування, назва установи / місце роботи(шрифт звичайний) українською та англійською мовами. Анотація – українською та англійською мовами. Обсяг – до 500 знаків. Ключові слова українською та англійською мовами (3–5 слів абословосполучень). Мова основного тексту – українська або англійська. Список літератури (4–10 джерел). ЕЛЕКТРОННИЙ ФОРМАТ:Назва файлу: прізвище автора + нижнє підкреслення + «тези» (моваукраїнська). Наприклад: Шевченко_тези.
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ |
Реєстрація
ДЛЯ УЧАСТІ В КОНФЕРЕНЦІЇ НЕОБХІДНО до 5 травня 2021 року (включно):
- Підготувати тези доповіді за зразком;
- Заповнити реєстраційну онлайн-форму.
Відповідальний секретар конференції: Масімова Лариса Гагіківна (e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
Оргкомітет
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ
ОРГКОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ / CONFERENCE ORGANIZING COMMITTEEОРГКОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ / CONFERENCE ORGANIZING COMMITTEE
Голова оргкомітету: Горбенко Галина Василівна, директор Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.
Заступники голови: Новохатько Леонід Михайлович, завідувач кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор історичних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України;
Масімова Лариса Гагіківна, завідувач кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент.
Члени оргкомітету / Members of the Organizing Committee:
- Joaquim Majó Fernández, Dean of the Faculty of Tourism, University of Girona, PhD, Associate Professor of Business;Sílvia Espinosa Mirabet, Vice-Dean of the Faculty of Tourism, University of Girona, Dr of Audiovisual Communication and Advertising, Permanent Professor;
- Іващенко Вікторія Людвігівна, заступник директора з наукової роботи, професор кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, голова Термінологічної комісії при Міжнародному комітеті славістів, доктор філологічних наук, старший науковий співробітник;
- Нетреба Маргарита Миколаївна, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій;
- Афанасьєв Ілля Юрійович, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськіс-тю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат історичних наук; Асхат Ускембаєв, засновник Школи Креативної Сміливості (Школа Практи-чної реклами А-3), офіційний представник Міжнародного фестивалю креати-вності «Каннські Леви» в Казахстані, Киргизстані, Узбекистані; тренер програми розвитку креативної економіки в Казахстані «Creative Spark» Британської Ради та Університету Голдсміт (Великобританія);
- Досенко Анжеліка Костянтинівна, доцент кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінчен-ка, кандидат наук із соціальних комунікацій;
- Осмоловська Олена Анатолівна, доцент кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат історичних наук;
- Александрович Марина Василівна, доцент кафедри видавничої справи Інсти-туту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат філологічних наук;
- Вернигора Ніна Миколаївна, доцент кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій;
- Стадніченко Ольга Іванівна, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат політичних наук;
- Хомінський Сергій Йосипович, доцент кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій;
- Туула Пере, доктор наук у галузі права, письменниця, засновниця та співвлас-ниця видавництва «Wickwick», Гельсінкі, Фінляндія; Пекка Пере, засновник та співвласник видавництва «Wickwick», Гельсінкі, Фінляндія;
- Михайлюк Андрій Ростиславович, студент Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, м. Київ, Україна;
- Гондюл Олександра Дмитрівна, викладач кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка;
- Шевеленко Олександра Ігорівна, студентка Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, м. Київ, Україна;
- Ташута Вікторія Ігорівна, студентка Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, м. Київ, Україна.
Секретарі оргкомітету / Secretaries of the Organizing Committee:
- Драч Альона Павлівна, помічниця директора Інституту журналістики з інформаційно-комунікаційних технологій Київського університету імені Бориса Грінченка;
- Єжижанська Тетяна Сергіівна, старший викладач кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка.