Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут журналістики шляхом перетворення у


- ФАКУЛЬТЕТ ЖУРНАЛІСТИКИ


Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!

 

Співпраця

MasterClass Hrysto 2019 02Христо Кафтанджиєв провів гостьові лекції й долучився до обговорення освітньої програми.

3 та 4 жовтня 2019 р. студенти Інституту журналістики відвідали лекцію фахівця з реклами та маркетингових комунікацій, професора Софійського університету ім. Св. Клімента Охридського Христо Кафтанджиєва

09

З 14 до 18 травня 2019 р. студенти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» – Віктор Баздирєв (1-й курс), Андрій Сінько (3-й курс,) Яна Чепурнова (3-й курс) та доценти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю –Олександр Курбан і Світлана Вернигора відвідали Латвійський університет (м. Рига, Латвія). Метою поїздки було укладення угоди про співпрацю.

DSC02305У п'ятницю, 27 квітня Христо Кафтанджиєв, гостьовий професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, провів лекцію на тему: «Музика в сучасній рекламі».

Рисунок1Cтуденти Інституту журналісткии долучилися до інтернаціонального дійства, яке організував Інститут мистецтв разом з британськими студентами. Спільний проект університету Де Монфор в Лестері та Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка щедро обдарували найгучнішими аплодисментами.

Сторінка 1 із 3

Інститут у соціальних мережах