Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

216 листопада 2017 року в Інституті журналістики Університету Грінченка представники десятків практичних і наукових напрямів, багатьох установ, організацій зібралися для обговорення актуальної проблематики в рамках ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі».

IMG 94461 березня 2017 року, спеціально приїхавши до України, Христо Кафтанджієв провів для викладачів та студентів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка лекцію «Архетипи в маркетингових комунікаціях», що стала першою в рамках 4-денного курсу.

 

1 2

4 лютого 2017 року почала свою роботу Міжнародна сертифікатна програма «Комунікаційна безпека», головною метою якої є навчання громадян України засобам та навичкам розпізнавання і нейтралізації інформаційно-комунікаційних загроз.

Проект почав роботу без великих презентацій та виступів VIPів. Комунікаційна безпека це не тема для піару чи самопіару. Сьогодні це питання виживання нашого суспільства. А тому, не до свят. У країні вже четвертий рік йде війна. І війна ця нового виду - інноваційна гібридна. Це війна за мізки та душі.

l vZJoUrQaw

10 грудня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету ім. Б.Грінченка провела черговий Форум із питань інформаційно-комунікаційної безпеки «ІНФОРМАЦІЙНА ВІЙНА В УКРАЇНІ: АКТУАЛЬНІ ТРЕНДИ».

У Форумі взяли участь 67 учасників (Білорусь, Ізраїль, Німеччина, Казахстан), 15 спікерів, троє з котрих виходили на скайп-зв'язок з міст Мінськ, Бонн та Хайфа.

Odesa6

Вже третій рік поспіль студенти спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» беруть участь у Міжнародному молодіжному фестивалі соціальної реклами «Інший погляд», який вже традиційно проходить в Одесі. 

Інститут у соціальних мережах