Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

216 листопада 2017 року в Інституті журналістики Університету Грінченка представники десятків практичних і наукових напрямів, багатьох установ, організацій зібралися для обговорення актуальної проблематики в рамках ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі».

День рекламіста форум 2017Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 23 жовтня 2017 р. провела студентський форум «REX-2017: скептичний погляд», присвячений Дню рекламіста. Студенти 2-го курсу в рамках професійно-орієнтованого заходу, а саме — практичних занять з дисципліни «Маркетингові дослідження реклами та PR», — виступили перед 1-м курсом зі своїми дослідженнями, за результатами роботи, проведеної ними на рекламній виставці.

17990932 1575995555805924 2513871486537605108 nВітаємо кандидата наук із соціальних комунікацій, доцента кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Курбана Олександра Васильовича з виходом у друк видання "Інформаційні війни у соціальних он-лайн-мережах" та бажаємо нових наукових звершень!
 
 

 

1 2

4 лютого 2017 року почала свою роботу Міжнародна сертифікатна програма «Комунікаційна безпека», головною метою якої є навчання громадян України засобам та навичкам розпізнавання і нейтралізації інформаційно-комунікаційних загроз.

Проект почав роботу без великих презентацій та виступів VIPів. Комунікаційна безпека це не тема для піару чи самопіару. Сьогодні це питання виживання нашого суспільства. А тому, не до свят. У країні вже четвертий рік йде війна. І війна ця нового виду - інноваційна гібридна. Це війна за мізки та душі.

диплом2-3 грудня у місті Львів відбулася наукова конференція «Перспективи розвитку сучасної науки». Цими днями вийшла друком збірка матеріалів зазначеної події. Наукова конференція привернула увагу тим, що у ній взяли участь старший викладач кафедри «Реклама та зв’язків з громадськістю» Санакуєв Микола Георгійович та студент цієї кафедри Карунський Антон Віталійович.

Інститут у соціальних мережах