19 листопада в межах навчальної дисципліни «Теорія реклами» пройшла зустріч із власником рекламної агенції «Easy Agancy» Владиславом Скуратовим.
Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут журналістики шляхом перетворення у
Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!
19 листопада в межах навчальної дисципліни «Теорія реклами» пройшла зустріч із власником рекламної агенції «Easy Agancy» Владиславом Скуратовим.
16 листопада 2021 р. студенти Інститут журналістики відвідали майстер-клас Антона Черевашка на тему «Як продати себе роботодавцю».
16 листопада 2021 р. у рамках святкування Дня Інституту журналістики студенти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» та викладачі кафедри відвідали гостьову лекцію начальниці Управління з питань реклами КМДА Оксани Поліщук.
18 жовтня 2021 року відбулися гостьові лекції в рамках дисципліни «Основи реклами» для першокурсників. Студенти мали змогу ознайомитися з найкращими кейсами рекламного фестивалю Cannes Lions та отримали поради щодо перших кроків у сфері реклами та PR.