Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

IMG 94461 березня 2017 року, спеціально приїхавши до України, Христо Кафтанджієв провів для викладачів та студентів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка лекцію «Архетипи в маркетингових комунікаціях», що стала першою в рамках 4-денного курсу.

 

DSC 071822 лютого 2017 року Микола Воробйов, комерційний директор заводу «Євросувенір», завітав до студентів II курсу спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю» Київського університету імені Бориса Грінченка з лекцією «Як сувенірна продукція впливає на формування рекламного ринку».

Фітьо514 грудня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю організувала майстер-клас прес-офіцера «Залізної» 24 механізованої бригади, Володимира Фітьо для студентів піарників, рекламістів та журналістів.

Калініна

18 листопада 2016 року у рамках навчальної дисципліни “Організація роботи прес-служб” у Київський університет імені Бориса Грінченка завітала Калініна Марина Петрівна, журналіст, політичній консультант, провідний спеціаліст у галузі PR. Вона охоче поділилась із студентами своїм досвідом роботи в прес-службах впродовж майже двогодинної зустрічі.

Інститут у соціальних мережах