На «вулиці» реклами і PR свято: майстер-класи випускників, дискусії, зустрічі з фахівцями

ad host 216 листопада 2020 року викладачі й студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю долучились до святкування Дня Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Зустрічі з успішними випускниками, гостьові лекції від знаних фахівців, дискусії зробили цей день не лише святковим, а й цікавим, корисним.

Студенти І курсу відвідали онлайн майстер-клас Карини Борзаківської, випускниці освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» Інституту журналістики, менеджерки із комунікацій та партнерств Асоціації креативних індустрій України (CIAU) та офіційного представництва фестивалю Cannes Lions в Україні.

Карина поділилася своїм професійним досвідом, дала першокурсникам поради з кар'єрного зростання і саморозвитку, відповіла на численні питання студентів. Зокрема, серед порад Карина наголосила на таких аспектах: мислити стратегічно, ставити високі цілі, вивчати іноземні мови, напрацьовувати базу контактів, шукати однодумців, виходити за межі «робочого місця» та цікавитися суміжними напрямами галузі, стежити за самодисципліною. Вона також поділилася зі студентами корисними ресурсами, напрацьованими нею, зі сфери реклами та PR.

Для студентів ІІ курсу гостьову лекцію провели Анна Тульєва, продюсерка digital-напряму «UA» Культура Суспільного мовлення» та студентка ІV курсу Юлія Ткачук. Вони поділилися досвідом роботи над проєктом Дитячого Євробачення. Розкрили секрети організації цьогорічної промо-кампанії, розповіли, як будується комунікація між учасниками, які використовуються інструменти взаємодії з аудиторією. Окремо було наголошено на тонкощах просування в інтернет-просторі. Анна Тульєва та Юлія Ткачук не оминули увагою і виклики, які постали перед командою цьогоріч у зв’язку з пандемією.

Студенти та викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю також долучилися до панельної дискусії «Сучасний фахівець креативних індустрій: думки роботодавців». Відомі медійники, рекламісти, піарники України поділились своїм баченням сучасного успішного фахівця медіагалузі. Серед компетентностей та навичок якими має володіти молодий спеціаліст вони відзначили: базові знання зі спеціальності, аналітичне мислення, відкритість до нового досвіду невтомне бажання працювати та розвиватися в обраній галузі.

Цікавими спостереженнями з власного досвіду поділилися, зокрема: Катерина Баранова – керівник управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації Київської міської державної адміністрації; Ірина Кармелюк – керівник прес-служби Апарату Верховної Ради України, Заслужений журналіст України; Ірина Кузнєцова – засновник та голова правління Всеукраїнської рекламної коаліції (1999-2012), член наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції, президентка БФ «Пробіг під каштанами», Костянтин Кузнєцов - голова правління ГО «Асоціація креативних індустрій України», офіційний представник Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions.

На «вулиці» реклами ...
На «вулиці» реклами і PR свято!
На «вулиці» реклами ...
На «вулиці» реклами і PR свято!
На «вулиці» реклами ...
На «вулиці» реклами і PR свято!

 

Інститут у соціальних мережах