Практико-орієнтоване навчання — це не міф, а реальність!

4prakt rzg 1Вперше на практику для 4 курсу рекламістів відведено цілий навчальний рік. Модель проходження практики передбачає: 10 тижнів виробничої практики, 8 тижнів практики зі спеціалізації (Сучасні event практики або Рекламні та PR-технології у Digital просторі) та 11 тижнів переддипломної практики.

Виробнича практика мала на меті закріпити теоретичні знання і набути практичного досвіду в 4 різних сферах: бізнес, політична, державна та гуманітарна. Студенти продемонстрували свій рівень знань і умінь, здобули нові навички в комунікаційних, рекламних та маркетингових агентствах, політичних партіях, громадських організаціях та державних структурах, серед яких: управління КМДА: Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації, Управління туризму та промоцій, Департамент охорони здоров’я; міжнародна комунікаційна агенція «Діалла»; ТОВ «Друк як мистецтво»; ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України»; ТОВ «Табаско Груп»; міжнародний дослідницький холдинг «4Service holding»; ТОВ «5 канал»; ГО Міжнародна Школа Рівних Можливостей; ТОВ «ТРК «Студія 1+1»; ТОВ «Арт-медіа проджект» та інші.


На звітній конференції 30 листопада 2020 року студенти презентували свої здобутки у вигляді digital-презентацій. Кожен мав змогу продемонструвати свій рівень фахової підготовки. А керівники від кафедри оцінити досягнення своїх студентів. За практику на кафедрі відповідає старший викладач — Ужанська Тетяна Іллівна, яка на 3 курсі викладала дисципліни блоку: реклама і PR у бізнесі, а саме маркетигові дослідження реклами і PR, оцінка ефективності реклами і PR, інтегровані маркетингові комунікації та рекламний менеджмент. .


Під час практики студентам вдалося спробувати свої сили у різних напрямках: копірайтинг, медіапланування, PR, SMM-просування, дизайн, івент-менеджмент та багато інших. Студенти навчилися проводити маркетингові дослідження, складати контент-плани, проводити повний ребрендинг, розробляти рекламні та PR-стратегії, деякі студенти створювали медійні продукти, дизайн-макети сайтів, рекламні анімаційні відеоролики, проводили польові дослідження відповідності медіаносіїв цільовій аудиторії, організовували рекламні фільмування контенту та онлайн-івенти.

Ткачук Юлія, студентка 2-ої групи, проходила практику в digital-департаменті Суспільного мовлення і взяла участь у підготовці Дитячого Євробачення: знімала та монтувала бекстейджі з фотосесій та знімання кліпу, робила анімаційні заставки для промо-відео учасника від України Олександра Балабанова. Бекстейдж зі зйомок кліпу показували в прямому ефірі Суспільної студії на UA Перший та виклали на офіційному міжнародному YouTube- каналі JESC.

Цього ж тижня розпочалася практика зі спеціалізації, тому бажаю нам успіхів у проходженні наступного етапу практики!

Студентка 4 курсу Воробйова Валерія

Практико-орієнтоване...
Практико-орієнтоване навчання — це не міф, а реальність!
Практико-орієнтоване...
Практико-орієнтоване навчання — це не міф, а реальність!
Практико-орієнтоване...
Практико-орієнтоване навчання — це не міф, а реальність!
Практико-орієнтоване...
Практико-орієнтоване навчання — це не міф, а реальність!
Практико-орієнтоване...
Практико-орієнтоване навчання — це не міф, а реальність!
 

Інститут у соціальних мережах