Віртуальні івенти і не тільки: пропозиції роботодавців

robotodavci202015 грудня 2020 року пройшов форум-роботодавців, на якому дали цінні поради, щодо покращення дисциплін освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю». 

Спікери дали влучні коментарі про нові вимоги та сучасні потреби ринку до фахівців. «В нашому світі, коли все більше відбувається проникнення технологій в життя, набуває більшого значення soft-skills — вміння працювати в команді, вміння сприймати та гнучко реагувати на все, що відбувається навколо…», — зазначив Назар Чернявський, керуючий партнер юридичної компанії «Sayenko Kharenko». 

Насамперед майбутній фахівець з реклами та PR повинен швидко пристосовуватися до змін у світі. Дистанційна робота та віртуальні івенти — це не вигадка, а реалії життя. Український ринок праці насичений пропозиціями для спеціалістів, котрі не лише володіють прийомами ведення успішних рекламних та PR-кампаній, але й вміють втілювати їх на онлайн-платформах. Спікери рекомендували студентам цікавитися різними джерелами інформації, дивитися новини та читати професійні статті. Діджитал-сфера постійно змінюється і розвивається, тому важливо слідкувати не лише за нашими, але й світовими трендами. Прослухавши виступи всіх спікерів, я зробила власний висновок того, яким має бути фахівець з реклами та PR. Отже, щоб стати фахівцем, ще зі студентських років потрібно розвивати такі компетентності: критичне мислення, комунікаційні навички, широкий кругозір, навички самопрезентації, емоційний і соціальний інтелект та стресостійкість. 

Дякую нашим шановним роботодавцям за настанови — це важливий внесок у вдосконалення освітньої програми! У свою чергу, викладачі кафедри прийняли до уваги усі поради, щоб наше навчання було ще більш ефективним, цікавим, результативним, а випускники нашої кафедри відповідали всім сучасним критеріям успішного фахівця з реклами та PR. 

Студентка 4 курсу спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю 

Воробйова Валерія

Інститут у соціальних мережах