Зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів

15 грудня 2020 року відбулась зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю».

fr2020Онлайн-зустріч відкрив та привітав учасників завідуючий кафедри, доктор історичних наук, професор Леонід Новохатько. Зустріч вела гарант освітньої програми, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент Маргарита Нетреба. У ній взяли участь викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, провідні фахівці галузі, представники державних установ, громадських організацій, бізнесу. Із представників роботодавців до обговорення долучилися:

  • Карина Борзаківська, менеджерка з ПР та комунікацій Асоціації креативних індустрій України та представництва Cannes Lions в Україні;
  • Ірина Кармелюк, керівник пресслужби Апарату Верховної Ради України;
  • Ірина Конченкова, виконавчий директор Міжнародної школи рівних можливостей;
  • Ірина Кузнєцова, директор ТОВ «Агентство маркетингових комунікацій «ДІАЛЛА»», офіційний представник Cannes Lions в Україні;
  • Людмила Лєбедєва, директор Центру у справах сім’ї та жінок Шевченківського району м. Києва;
  • Оксана Носкова, заступник генерального директора Національного інформаційного агентства «Укрінформ»;
  • Тетяна Слободянюк, генеральний директор компанії «Global bilgi»;
  • Юлія Стратилат, інтернет-маркетолог ТМ «LUDMILA»;
  • Віталій Хиля, співзасновник компанії «Nuts and  fruits»;
  • Назар Чернявський, керуючий партнер юридичної  компанії  «Саєнко & Харенко».

fr2020 2

Учасники зустрічі наголосили на компетентностях, навичках та уміннях, якими, на їхню думку, мають володіти випускники спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». Зокрема: знання технологій проведення онлайн-івентів, digital стратегії просування, іноземної мови за спеціальністю, захисту інтелектуальної власності,  навички самопрезентації, вміння працювати в команді, критичне мислення, емоційний інтелект, грамотність, уважність та інші. Окремо відзначили важливість поглиблення знань із теорії та практики внутрішніх комунікацій.

Представники компаній, установ та організацій, а більшість із них вже працювали зі студентами та випускниками кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, відзначили загалом високий рівень їхньої професійної підготовки, відкритість до нових знань, здатність відчувати тренди і впроваджувати їх у своїй практичній роботі.

Зустріч із представн...
Зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів
Зустріч із представн...
Зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів
Зустріч із представн...
Зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів
Зустріч із представн...
Зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів
Зустріч із представн...
Зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів
Зустріч із представн...
Зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів

Інститут у соціальних мережах