Студенти IV курсу прозвітували про практику зі спеціалізації

13 січня 2021 року студенти IV курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» успішно захистили першу частину виробничої практики зі спеціалізацій «Digital-продакшн» та «Сучасні івент-практики».

Захист практики відбувся в дистанційному форматі. Студенти презентували звіти та розповіли, які завдання встигли виконати за ці чотири тижні практики.

Серед баз практики, на яких працювали студенти, відомі івент-агентства, рекламні та PR-агентства, ЗМІ, політичні партії, громадські організації, державні та бізнес структури: “Banda Agency”, “Tabasco”, “Yula Agency”, “Lado Agency”, “Dialla”, “TUI”, “UA: Суспільне мовлення”, “1+1 media”, КМДА, ГО “Рух Чесно” тощо.

Упродовж практики студенти відпрацьовували свої професійні навички: 

  • вели акаунти та налаштовували рекламні кампанії в соцмережах; 
  • організовували онлайн, офлайн івенти, соціальні кампанії;
  • працювали над створенням брендованої продукції, графіки, анімації, відеороликів;
  • розробляли власні digital-проєкти для YouTube, Facebook та Instagram; 
  • працювали з Wordpress; 
  • проводили дослідження ринку та аналіз ефективності створених матеріалів;
  • писали рекламні, PR-матеріали, сценарії, замітки, статті, пресрелізи.

Студенти працювали з відомими брендами, долучились до організації соціальної кампанії “Якомога”, їхні роботи публікували такі ресурси як “Creativity.ua”, “UA: Суспільне мовлення”, “1+1 mediа”. Зокрема, сумарний огляд розроблених за місяць відеоматеріалів для соцмереж “UA: Суспільне мовлення” студентки Юлії Ткачук склав  понад 1 000 000 переглядів.

Керівники від баз практики відзначили загалом високий рівень знань і професійних навичок студентів кафедри реклами та зв'язків з громадськістю. Наступний етап виробничої практики зі спеціалізації почнеться 8 лютого.

Інститут у соціальних мережах