Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Volcano on the DnieperДнями  у мережі Інтернет став доступним  документальний короткометражний фільм, знятий спільними зусиллями групи викладачів і студентів Київського університету імені Бориса Грінченка у партнерстві з низкою інших осіб і організацій.

sokolovska 16 квітня 2021 р. відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт, із галузі знань «Журналістика». Цього року конкурс відбувся на базі Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара.

Вітаємо доцента кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Університету Грінченка Бєлофастову Таїсію Юріївну з оголошеною подякою від Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за сумлінну працю, високий професіоналізм , вагомий особистий внесок у розвиток національної освіти та з нагоди Міжнародного жіночого дня!

Belofastova

MC ministry 0024 лютого 2021 року відбулася зустріч заступника Міністра культури та інформаційної політики України Тараса Сергійовича Шевченка, в. о. генерального директора директорату з питань інформаційної політики та інформаційної безпеки Ганни Миколаївни Красноступ, начальника головного управління з питань міжнародної інформаційної політики, медіа та комунікацій цього ж міністерства Олександра Олександровича Макобрія зі здобувачами ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю» бакалаврського рівня вищої освіти. Студенти отримали унікальну нагоду поспілкуватися з людьми, які беруть безпосередню участь у формуванні та забезпеченні державної інформаційної політики України.

MC Yakovec0017 лютого 2021 року відбулася гостьова лекція знаного медіаексперта й науковця Анатолія Володимировича Яковця, співавтора «Концепції державної інформаційної політики України», члена Правління Національної спілки журналістів України для здобувачів ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю» бакалаврського рівня вищої освіти.

stud Tkachuk 00Юлія Ткачук, студентка IV курсу
ОПП “Реклама і зв’язки з громадськістю” протягом чотирьох тижнів проходила виробничу практику зі спеціалізації на базі "UA: Суспільне мовлення". За цей час вона підготувала 14 caption-відео для Facebook-сторінки “Суспільне: Київ”. Загальна кількість переглядів роликів складає вже близько 1 мільйона 200 тисяч.

Сторінка 1 із 20

Інститут у соціальних мережах