Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут журналістики шляхом перетворення у


- ФАКУЛЬТЕТ ЖУРНАЛІСТИКИ


Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!

 

Співпраця

vypusk

31 травня студенти IV курсу освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» успішно захистили виробничу практику у онлайн-форматі. В умовах війни студенти проходили практику переважно онлайн, а багато виконаних проєктів стосувалися ведення комунікацій для гуманітарних штабів та організацій, що переформатували свою діяльність на користь України та ЗСУ.

vypusk

26 травня 2022 року у конференц-залі Sala de Graus Університету Жирони на запрошення факультету туризму відбулась відкрита лекція анлійською мовою доцента кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Маргарити Нетреби на тему: «Айдентика єдності України»

Вакансія для студентів та випускників Університету Грінченка

"Молодший спеціаліст з планування реклами(Junior Media Planner) в компанію RAZOM GROUP

RAZOM GROUP – комунікаційна компанія, яка поєднує комунікаційні медіа-агенції Initiative, Universal McCann, Havas Media Ukraine в пошуках члена команди на позицію 'Junior Media Planner'.

Нашi цiнностi: технології, прозорість та партнерство.

Будемо радi, якщо ти станеш частиною нашої команди!

Ми пропонуємо:

  • онлайн навчання на внутрішній smart платформі (в будь-який час;)

  • захоплюючі корпоративні заходи: тренінги, вебінари, конференції, страт сесії, тімбілдінги;

  • новий сучасний офіс біля м. Шулявки, атмосфера якого надихає на нові звершення;

  • можливість працювати віддалено і в офісі;

  • участь у соціальних проєктах та ініціативах підтримки здорового способу життя;

  • роботу пліч о пліч з лідерами рекламного ринку;

  • єдині корпоративні цінності: прозорість, командність, технологічність;

  • відкриту систему постановки індивідуальних цілей на рік;

  • участь у програмі бонусування з можливістю впливати на кінцевий результат;

  • комфортну систему адаптації нових співробітників;

  • створення з керівником індивідуального плану для професійного зростання всередині компанії та особистісного розвитку.

Обов'язки:

  • допомога у плануванні, веденні ТБ і мультимедійних кампаній;

  • підготовка звітів в Excel і Power Point по проведеним кампаніям;

  • допомога в підготовці річних стратегій для клієнта;

  • допомога в аналізі рекламних кампаній, цільової аудиторії;

  • ведення комунікації з клієнтом;

  • допомога по контролю документообігу.

Формат роботи: частково віддалений. На сесії відпускаємо.

Нам важливо:

  • повна вища освіта;

  • знання Excel і Power Point на високому рівні;

  • володіння англійською мовою на рівні intermediate.

Якщо Ти готовий підкорювати вершини медіа простору і Твій досвід роботи та скіли відповідають вимогам, чекаємо Твоє резюме!

Відправляючи резюме, ти даєш згоду на обробку персональних даних у рамках чинного законодавства України.

Усі надіслані резюме будуть розглянуті впродовж 5 робочих днів. Ми зателефонуємо кожному, чиє резюме співпадає з нашими очікуваннями.

В іншому випадку, твоє резюме буде збережене в базі і ми обов'язково зв'яжемося з тобою у разі появи відповідної вакантної посади.

Координати для зв'язку:

Alona Korenevych – HR MANAGER RAZOM group

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

mob +38 (067) 467 11 51,

linkedin, Facebook

03067, Kyiv, Harmatna str., 4

razom, Facebook, Linkedin

Advertisement

«‎Як виявити та розвінчати діпфейк»

2 лютого 2022 р. відбувся вебінар для викладачів журналістики «‎Як виявити та розвінчати діпфейк». Організаторами цього та низки інших тематичних заходів стали Український інститут медіа та комунікації разом із IREX в Україні.

vypusk

26 січня 2022 р. відбувся онлайн-семінар з медіаграмотності для викладачів журналістики «‎Як знаходити та перевіряти джерела інформації». Марина Сингаївська, заступниця генерального директора УНІА «‎Укрінформ», розповіла про особливості роботи агентства з різними видами джерел інформації

11 січня 2022 року відбулося засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Під час засідання були розглянуті питання про готовність до проведення зимової екзаменаційної сесії, проміжне оцінювання результатів практики студентів ІV курсу, пролонгацію робочих програм навчальних дисциплін ІІ семестру. Також відбулось обговоренння пропозицій до каталогу вибіркових дисциплін для студентв І курсу і змін до методичних рекомендацій з написання магістерського проєкту. Було рекомендовано подати на сертифікацію ЕНК  «Спічрайтинг і копірайтинг».

Сторінка 1 із 25

Інститут у соціальних мережах