Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

«Перший раз в PR-клас»: Internet quest «Код креативності» вперше в онлайн-форматі

Вперше конкурс «Перший раз в PR-клас»: Internet quest «Код креативності» пройшов в онлайн-форматі. Це був IX Всеукраїнський конкурс із соціальних комунікацій для старшокласників, який організувала кафедра реклами та зв’язків з громадськістю. Куратор проєкту Ужанська Тетяна Іллівна. Організатор заходу магістрант кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Джога Олена.

MK media16 грудня студентам 3 курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» в рамках дисципліни «Соціальна реклама» Яна Чепурнова, випускниця Інституту журналістики 2020 року, провела майстерклас на тему «Як зробити соціальний проєкт успішним».

fr202015 грудня 2020 року відбулась завершальна зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю».

huzenko19 грудня на пару до студентів третього курсу освітньої програми "Реклама та зв’язки з громадськістю" завітала Гузенко Тетяна Андріївна з лекцією на тему «СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА: Дій проти насильства!».

8 грудня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Головним питанням порядку денного стало обговорення проєкту змін до освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

Сторінка 1 із 15

Інститут у соціальних мережах