Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут журналістики шляхом перетворення у


- ФАКУЛЬТЕТ ЖУРНАЛІСТИКИ


Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!

 

Співпраця

Festiv 2014 09 0127 вересня 2014 року у місті Львові відбулась церемонія нагородження переможців Всеукраїнського фестивалю-конкурсу соціальної реклами «УКРАЇНА – ЄДИНА!», ініційованого Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі спільно з Львівською міською радою.

MasterClass 2014 03 0131 березня 2014 року відбулася зустріч студентів ІІ курсу напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» та студентів ІІІ курсу напряму підготовки «Українська філологія» з головним редактором інформаційного агентства «Українські новини» Денисом Безлюдько. Організатором зустрічі виступила кафедра реклами і зв`язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

PRclass 2013 12 0514 грудня 2013 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулась церемонія нагородження переможців ІI-го Київського конкурсу для старшокласників «Перший раз в PR клас». Організатором конкурсу виступила кафедра реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту.

Kaftandjiev 2013 09 0127 вересня 2013 року відбулась гостьова лекція професора Софійського університету Христо Кафтанжиєва на тему «Сучасні маркетингові комунікації» та «Інтеркультурні аспекти в сучасній рекламі». Лекцію відвідали студенти першого, другого та третього курсів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, а також викладачі та гості.

MasterClass 2013 0329 травня в приміщенні прес-центру Університету відбулась зустріч студентів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю з Президентом компанії Kinsel & CoConsulting, в минулому Керуючого директора і акціонера компанії "Перехід Аутдор", Ендрю Кінселом на тему «Зовнішня реклама в Україні: ефективно, зрозуміло, легко».

Інститут у соціальних мережах