Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

«Перший раз в PR-клас»: Internet quest «Код креативності» вперше в онлайн-форматі

Вперше конкурс «Перший раз в PR-клас»: Internet quest «Код креативності» пройшов в онлайн-форматі. Це був IX Всеукраїнський конкурс із соціальних комунікацій для старшокласників, який організувала кафедра реклами та зв’язків з громадськістю. Куратор проєкту Ужанська Тетяна Іллівна. Організатор заходу магістрант кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Джога Олена.

MK media16 грудня студентам 3 курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» в рамках дисципліни «Соціальна реклама» Яна Чепурнова, випускниця Інституту журналістики 2020 року, провела майстерклас на тему «Як зробити соціальний проєкт успішним».

15 грудня 2020 року відбулась зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю».

huzenko19 грудня на пару до студентів третього курсу освітньої програми "Реклама та зв’язки з громадськістю" завітала Гузенко Тетяна Андріївна з лекцією на тему «СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА: Дій проти насильства!».

8 грудня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про затвердження робочих навчальних програм другого семестру 2020-2021 навчального року, результати попереднього захисту магістерських робіт та результати виробничої практики студентів IV курсу. Також були розглянуті електронні навчальні курси “Технології виробництва та розміщення рекламного продукту” доцента Світлани Вернигори, “Публічні комунікації” доцента Таїсії Бєлофастової, “Графічні технології” старшого викладача Олега Яремчука, “Кризові комунікації”, старшого викладача Зої Шевчук. ЕНК підготовлені на належному рівні та рекомендовані до сертифікації.

Інститут у соціальних мережах