Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут журналістики шляхом перетворення у


- ФАКУЛЬТЕТ ЖУРНАЛІСТИКИ


Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!

 

Співпраця

15 березня 2021 року відбулося засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Завідувач кафедри, професор Леонід Новохатько та гарант освітньої програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, доцент Маргарита Нетреба поінформували про підсумки акредитації та результати роботи експертної групи. Також були розглянуті питання про організацію роботи у ІІ семестрі затверджено перелік вибіркових дисциплін для КВД на 2021–2022 навчальний рік.

Вітаємо доцента кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Університету Грінченка Бєлофастову Таїсію Юріївну з оголошеною подякою від Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за сумлінну працю, високий професіоналізм , вагомий особистий внесок у розвиток національної освіти та з нагоди Міжнародного жіночого дня!

Belofastova

MC ministry 0024 лютого 2021 року відбулася зустріч заступника Міністра культури та інформаційної політики України Тараса Сергійовича Шевченка, в. о. генерального директора директорату з питань інформаційної політики та інформаційної безпеки Ганни Миколаївни Красноступ, начальника головного управління з питань міжнародної інформаційної політики, медіа та комунікацій цього ж міністерства Олександра Олександровича Макобрія зі здобувачами ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю» бакалаврського рівня вищої освіти. Студенти отримали унікальну нагоду поспілкуватися з людьми, які беруть безпосередню участь у формуванні та забезпеченні державної інформаційної політики України.

MC Yakovec0017 лютого 2021 року відбулася гостьова лекція знаного медіаексперта й науковця Анатолія Володимировича Яковця, співавтора «Концепції державної інформаційної політики України», члена Правління Національної спілки журналістів України для здобувачів ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю» бакалаврського рівня вищої освіти.

stud Tkachuk 00Юлія Ткачук, студентка IV курсу
ОПП “Реклама і зв’язки з громадськістю” протягом чотирьох тижнів проходила виробничу практику зі спеціалізації на базі "UA: Суспільне мовлення". За цей час вона підготувала 14 caption-відео для Facebook-сторінки “Суспільне: Київ”. Загальна кількість переглядів роликів складає вже близько 1 мільйона 200 тисяч.

Інститут у соціальних мережах