Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут журналістики шляхом перетворення у


- ФАКУЛЬТЕТ ЖУРНАЛІСТИКИ


Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!

 

Співпраця

«Перший раз в PR-клас»: Internet quest «Код креативності» вперше в онлайн-форматі

Вперше конкурс «Перший раз в PR-клас»: Internet quest «Код креативності» пройшов в онлайн-форматі. Це був IX Всеукраїнський конкурс із соціальних комунікацій для старшокласників, який організувала кафедра реклами та зв’язків з громадськістю. Куратор проєкту Ужанська Тетяна Іллівна. Організатор заходу магістрант кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Джога Олена.

MK media16 грудня студентам 3 курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» в рамках дисципліни «Соціальна реклама» Яна Чепурнова, випускниця Інституту журналістики 2020 року, провела майстерклас на тему «Як зробити соціальний проєкт успішним».

15 грудня 2020 року відбулась зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю».

huzenko19 грудня на пару до студентів третього курсу освітньої програми "Реклама та зв’язки з громадськістю" завітала Гузенко Тетяна Андріївна з лекцією на тему «СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА: Дій проти насильства!».

Інститут у соціальних мережах