Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Nazyavo 2019 00Вітаємо Андрія Сінько,

студента ІV курсу освітньо-професійної програми “Реклама і зв’язки з громадськістю” із обранням членом галузевої експертної ради Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти в галузі знань 06 “Журналістика”!

09

З 14 до 18 травня 2019 р. студенти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» – Віктор Баздирєв (1-й курс), Андрій Сінько (3-й курс,) Яна Чепурнова (3-й курс) та доценти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю –Олександр Курбан і Світлана Вернигора відвідали Латвійський університет (м. Рига, Латвія). Метою поїздки було укладення угоди про співпрацю.

 

1

24 травня 2019 р. відбулося засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Університету Грінченка. На порядок денний було винесено питання розгляду конкурсних справ на заміщення вакантних посад доцента, старшого викладача, викладача кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.

Ухвалили: рекомендувати до розгляду на засіданні Вченої ради Інституту журналістики конкурсні справи Морозової О.О. на посаду доцента; Шияна В.О., Яремчука О.М на посади старшого викладача; Пінчук О.М., Селюха Є.С., Тебешевської М.А., Харамурзи Д.В. на посаду викладача.

 

01

14 травня 2019 р., у рамках університетського Фестивалю науки в Університеті Грінченка, відбувся науково-практичний захід, круглий стіл "Актуальне в рекламі та зв'язках з громадськістю": кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики об’єднала в інтерактивному процесі близько 15 висококваліфікованих теоретиків і практиків реклами та PR, а також декілька десятків студентів. 

0510 і 11 квітня 2019 р. відбулися захист і презентація звітів із навчально-виробничої практики студентів 3-го курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка. Важливим питанням у практичній підготовці майбутніх фахівців є забезпечення її неперервності та послідовності у набутті практичних знань, умінь і навичок. Вже другий рік студенти 3-го курсу курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» проходять практику.

 

Інститут у соціальних мережах