Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут журналістики шляхом перетворення у


- ФАКУЛЬТЕТ ЖУРНАЛІСТИКИ


Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!

 

Співпраця

2 вересня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про завершення вступної кампанії, укладання договорів із базами практики, організацію навчального процесу в І семестрі 2020-2021 навчального року та наукову роботу кафедри.

26 серпня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про кадрові зміни та новий штатний розпис кафедри, організацію практики IV курсу. Також було обговорено організаційні питання стосовно початку нового навчального року. Окрему увагу було зосереджено на підвищенні вимог до освітнього процесу, його наукового та методичного забезпечення.

kaf rzg 01061 червня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю за участю заступника директора Інституту журналістики з навчальної роботи Росінської Олени Анатоліївни.

4 травня відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю за участю заступника директора Інституту журналістики з навчальної роботи Олени Анатоліївни Росінської. На зустрічі були розглянуті питання про організацію навчального процесу в травні-червні 2020 року, організацію конкурсу на заміщення посад, затвердження нової моделі та програми практики ІV курсу, співпрацю з Латвійським університетом, затвердження гаранта освітньої бакалаврської програми. 

Протягом 2017-2020 років за ініціативи кафедри РЗГ проводилося кілька опитувань. Зокрема, в квітні 2020 року було опитано здобувачів 4 курсу (33 особи) щодо рівня задоволеності навчанням на ОП «РЗГ»: 87 % опитаних підтвердили високий рівень задоволеності, 10 %вказали про середій рівень, а 3% - низький.

Інститут у соціальних мережах