Грінченківці досліджують рекламний ринок України

den reklamista 123 жовтня в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка пройшла конференція «Сучасні рекламні технології – шлях до успіху». Захід організували викладачі та студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю до Дня рекламіста.


Під час конференції студенти-рекламісти 3 курсу презентували свої аналітичні дослідження сучасного рекламного ринку України. Останні досягнення у сфері друкованої і візуальної реклами, сувенірної продукції, інноваційних технологій – це лише частина з кола професійних зацікавлень наших студентів. Окрему увагу вони приділили аналізу діяльності лідерів рекламного ринку. Зокрема провідним компаніям, що були представлені на Міжнародній виставці реклами «REX-2019».


Конференція пройшла в форматі інтерактиву. Першокурсники, які вже встигли долучитись до світу реклами, із зацікавленням слухали доповідачів, доповнювали їх та ділились своїми враженнями від виставки «REX-2019».


Щорічна конференція, присвячена сучасним рекламним технологіям, стала вже доброю традицією кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Це чудова можливість для студентів поділитись своїми професійними напрацюваннями.

Грінченківці дослідж...
Грінченківці досліджують рекламний ринок України
Грінченківці дослідж...
Грінченківці досліджують рекламний ринок України
Грінченківці дослідж...
Грінченківці досліджують рекламний ринок України
Грінченківці дослідж...
Грінченківці досліджують рекламний ринок України
Грінченківці дослідж...
Грінченківці досліджують рекламний ринок України
Грінченківці дослідж...
Грінченківці досліджують рекламний ринок України
Грінченківці дослідж...
Грінченківці досліджують рекламний ринок України
Грінченківці дослідж...
Грінченківці досліджують рекламний ринок України
Грінченківці дослідж...
Грінченківці досліджують рекламний ринок України

 

Інститут у соціальних мережах