Круглий стіл “Реклама й PR у європейських медіа: актуальний досвід”

1405 stil 114 травня 2020 р. кафедра реклами та зв’язків з громадськістю провела дистанційний науково-практичний захід. Понад 20 теоретиків і практиків, викладачів і менеджерів, дистанційно на онлайн-платформі Zoom, обговорили сучасні рекламні та PR-комунікації.

 

У круглому столі взяли участь:

  • Ірина Кармелюк, керівник прес-служби Апарату Верховної Ради України;
  • Ірина Кузнєцова, офіційний представник Cannes Lions в Україні;
  • директор групи DIALLA Communications, Костянтин Кузнецов;
  • офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер “Днів креативності в Україні”, Олена Дальська-Латошевіч;
  • chief communications officer у “WePlay! Esports”.

А також численні представники Інституту журналістки Київського університету імені Бориса Грінченка: Вікторія Іващенко, заступник директора Інституту журналістики з наукової роботи, Олена Воскобойнікова-Гузєва, завідувач кафедри бібліотекознавства таінформології, Леонід Новохатько, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, понад 10 викладачів чотирьох кафедр Інституту журналістики Університету Грінченка — двох згаданих вище й кафедри журналістики та нових медіа, а також кафедри видавничої справи.

Роботу розпочали з презентації та обговорення змін, які кафедра реклами та зв’язків з громадськістю запропонувала внести до навчальних планів, освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня підготовки фахівців з реклами і зв’язків з громадськістю. Зокрема, йшлося
про новий вибірковий блок навчальних дисциплін, підготовлений на основі комплексного моніторингу зовнішнього й внутрішнього середовища Університету Грінченка, у тому числі опитування студентів і випускників, У вибірковій частині освітньо-професійної програми готується заміна блоку “Рекламно-поліграфічні послуги” на блок “Сучасний брендинг”.

Гості університету й викладачі, присутні на круглому столі, виступили з позитивними характеристиками почутого й побаченого на презентації нового блоку, підкреслюючи актуальність брендингу в сучасній європейській бізнес- практиці, відповідність навчальних програм університету рівню якості престижних європейських вишів. Усі присутні підтримали запропоновані зміни до навчальних планів.
Наступні виступи торкалися різноманітних аспектів сучасних комунікацій, при цьому спікери інколи знову поверталися до теми бренд-менеджменту, яка, як виявилося, цікава нині на лише рекламістам, піарникам, але й державним службовцям, і науковцям. Вікторія Іващенко підняла тему брендингу наукових установ. Олена Дальська, розкриваючи тему українського кіберспорту, його міжнародних успіхів і складнощів, отримала багато запитань викладачів, у тому числі стосовно брендингу й актуальних напрямків підготовки фахівців з PR- комунікацій. Зокрема, вона звернула увагу на нестачу стратегічного мислення в багатьох молодих випускників/випускниць українських вишів, недостатню лінгвістичну підготовку, в тому числі, низький рівень англійської мови, та разом із тим і велику потребу у спеціальних знаннях із брендингу, SEO, зв’язків із медіа, різних аспектів маркетингових комунікацій.

Учасники онлайн круглого столу встигли обговорити багато актуальних тенденцій галузі, визначили можливості зростання для молодих спеціалістів у сфері реклами та PR. Такий дистанційний обмін думками показав, що професіонали завжди прагнуть удосконалювати й самовдосконалюватися.

Круглий стіл “Реклам...
Круглий стіл “Реклама й PR у європейських медіа: актуальний досвід”
Круглий стіл “Реклам...
Круглий стіл “Реклама й PR у європейських медіа: актуальний досвід”
Круглий стіл “Реклам...
Круглий стіл “Реклама й PR у європейських медіа: актуальний досвід”
Круглий стіл “Реклам...
Круглий стіл “Реклама й PR у європейських медіа: актуальний досвід”
Круглий стіл “Реклам...
Круглий стіл “Реклама й PR у європейських медіа: актуальний досвід”
Круглий стіл “Реклам...
Круглий стіл “Реклама й PR у європейських медіа: актуальний досвід”

Інститут у соціальних мережах