Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут журналістики шляхом перетворення у


- ФАКУЛЬТЕТ ЖУРНАЛІСТИКИ


Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!

 

Про кафедру

ПОЛОЖЕННЯ ПРО КАФЕДРУ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ (ФАКУЛЬТЕТУ)

ЗВІТ ПРО РОБОТУ КАФЕДРИ ЗА 2021 РІК

 


 Кафедра РЕКЛАМИ ТА ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
була створена у вересні 
2012 року

DSC06213 


2 1

В складі кафедри 27 працівники, з них:

  • 2 професори,
  • 11 доцентів,
  • 6 старших викладачів,
  • 8 викладачів. 

2 1

Реклама освітніх послуг кафедри в Internet

 

 

 

2 1

Проєкти кафедри

  • Київський конкурс із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR клас»
  • Щорічні конференції "Інформаційно-комунікаційна безпека"

 

2 1

Портфоліо наших студентів

 

2 1

Міжнародна співпраця

  • Гостьовий професор Христо Кафтанджиєв – доктор філологічних наук, професор факультету журналістики Софійського університету (Болгарія), почесний професор міжнародної Академії авторизованої освіти, почесний член Гільдії маркетологів.

2 1

Видання кафедри

Новинка: 

Автор: Вернигора Світлана Миколаївна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент

      У практичному посібнику викладено теоретичний матеріал та прикладні завдання до блоку дисциплін "Технології виробництва та розміщення рекламного продукту: Технології виробництва радіореклами, Технології виробництва телереклами" для студентів 2 курсу освітньої програми 061.00.02 "Реклама і зв'язки з громадськістю" Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка з метою формування у них знань про рекламний продукт, обов’язки фахівця у виробничому процесі радіореклами та телереклами, здобуття практичних навичок виробництва та розміщення реклами на радіомовленні і телебаченні. Зокрема, розглянуто базову термінологію, особливості та етапи продукування реклами на радіомовленні та телебаченні; запропоновано лабораторні роботи (відповідно до навчального плану та робочих програм), що відповідають практико-орієнтованим цілям підготовки фахівця з реклами і зв'язків громадськістю.

Вітаємо колегу!

PageBookVenigora

 

 

Видання попередніх років

Vidanya afansiev history pr Vidanya kurban inform war Vidanya kurban pr Vidanya Piskorska role marketing Vidanya kurban model PR Vidanya novohatko nimcy Vidanya novohatko shevchenko Vidanya soc com Vidanya kurban neyro Vidanya soc com Vidanya Novohatko Cultura Vidanya abetka Vidanya Piskorska Ukr Pol Vidanya Piskorska sila Vidanya Piskorska inform bezp

 

 

2 1

 

Партнери

logo creativitylogo ciaulogo diallalogo brklogo ukr info logo nrglogo apelcinlogo Pub creating

 

Інститут у соціальних мережах