DSC06428
Контактна інформація

(044) 485-21-62
h.horbenko@kubg.edu.ua
вул. М. Тимошенка 13-Б, каб. 106

Горбенко Галина Василівна

Директор Інституту журналістики, доцент

Науковий ступінь, вчене звання

Кандидат педагогічних наук

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

 

 

Біографія

 

У 1983 році закінчила Чернівецький ордена Трудового Червоного прапора державний університет (нині Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича) за спеціальністю – «Українська мова і література». У 2003 р. закінчила вищу школу реклами Московської гуманітарно-соціальної академії за спеціальністю «Рекламний менеджмент».

У 2004 році отримала науковий ступінь кандидата педагогічних наук.

Вчене звання доцента кафедри реклами і зв’язків з громадськістю отримала у 2014 році.

З 2017 року заступник голови галузевої конкурсної комісії ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань та спеціальностей із галузі знань «Журналістика».

Горбенко Г. В. є членом Національної спілки журналістів України, а також головним редактором наукового видання «Інтегровані комунікації».

Автор більше 30 наукових публікацій, упорядник довідкового видання «Абетка соціальних комунікацій».

У Київському університеті імені Бориса Грінченка працює з 2012 року. З 2012 по 2016 р. завідувала кафедрою реклами та зв`язків з громадськістю. З липня 2016 року – директор Інституту журналістики. У вересні 2016-го року стала одним із засновників та керівників Медіашколи Університету Грінченка.

За період роботи під керівництвом Горбенко Г. В. працює Клуб соціальних комунікацій, який активно функціонує та об’єднує студентів різних напрямів підготовки, надає їм можливість спілкування з провідними фахівцями у галузі реклами і PR. Горбенко Г. В. є організатором Київського конкурсу із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз у PR-клас», метою якого є ознайомлення школярів зі сферою соціальних комунікацій та залучення їх до професії рекламіста та піарника та головою журі Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів «Bookfashion» та Всеукраїнського блогер-фесту «Smart-blog». Підготувала більше 30 призерів міжнародних та всеукраїнських фестивалів реклами. Керівник творчих проектів Інституту журналістики.

 

Професійний і науковий інтерес

Підготовка фахівців з реклами та PR в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку.

Powered by SobiPro

Інститут у соціальних мережах