Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

stud Tkachuk 00Юлія Ткачук, студентка IV курсу
ОПП “Реклама і зв’язки з громадськістю” протягом чотирьох тижнів проходила виробничу практику зі спеціалізації на базі "UA: Суспільне мовлення". За цей час вона підготувала 14 caption-відео для Facebook-сторінки “Суспільне: Київ”. Загальна кількість переглядів роликів складає вже близько 1 мільйона 200 тисяч.

Вітаємо Аліну Безп’ятчук,
студентку ІІІ курсу освітньої програми-професійної “Реклама і зв’язки з громадськістю”
із обранням експертом* Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти за спеціальністю 61 “Журналістика”!

13 січня 2021 року студенти IV курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» успішно захистили першу частину виробничої практики зі спеціалізацій «Digital-продакшн» та «Сучасні івент-практики».

ad host 216 листопада 2020 року викладачі й студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю долучились до святкування Дня Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Зустрічі з успішними випускниками, гостьові лекції від знаних фахівців, дискусії зробили цей день не лише святковим, а й цікавим, корисним.

chomy 120 лютого в День вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні куратори 1 курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Ілля Юрійович Афанасьєв, Олег Михайлович Яремчук та Дар’я Вікторівна Харамурза провели тематичну екскурсію місцями Києва "Маршрут пам'яті".

Сторінка 1 із 7

Інститут у соціальних мережах