Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

inshyi poglyad 2018 05

Вже традиційно кожної осені Одеса збирає найкреативнішу та найактивнішу молодь на Міжнародний фестиваль соціальної реклами "Інший погляд", який цього року відбувся 16-18 листопада. Головна мета фестивалю - розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення.

rzg 06Щорічна виставка реклами, маркетингу та мас-медіа Rex не завершилась лише відвідуванням виставкового центру для студентів-рекламістів Інституту журналістики. Доброю традицією стало представлення другокурсниками результатів дослідження та аналіз рекламного ринку України: досягнень та перспектив. На студентській конференції «Rex очима студентів», присвяченій Дню рекламіста України 23-го жовтня, першокурсники мали чудову нагоду краще зрозуміти представлені сегменти рекламного ринку та знову поринути у виняткову атмосферу Rex.

rex 2018 10

Вже традиційно студенти-рекламісти I-го курсу проходять своєрідну професійну посвяту на Виставці реклами, маркетингу та мас-медіа - Rex. Цього разу їх супроводжували ті, хто тільки рік тому, теж вперше побачив велетенського червоного динозавра – другий курс рекламістів університету Грінченка та координатори.

rzgb 01

Студенти-першокурсники  діляться своїми враженнями про Університет: навчання, викладачів, нових друзів, перше враження, розповідають про свої цілі та мотивацію. 

 

«ЗНО, результати, подача документів, посвята - і от я вже студентка. Спочатку було дуже важко усвідомити, що дитяче життя закінчилося, але навчання захопило з перших тижнів, і чим далі - тим воно стає цікавішим. Все в університеті було новим і цікавим, а приязні викладачі одразу налаштували на працю.

Інститут у соціальних мережах