Фінішував осінній сезон медіашколи Університету Грінченка

 

ms finish110 листопада у дівчат, які потрапили на навчання у Grinchenko Media School, була особливо напружена програма.

Зранку натхненні бесіди зі справжнім метром журналістики – Валерієм Ясиновським, далі не менш захоплива радіожурналістика з Григорієм Юждою, де всі бажаючі мали змогу почути себе «в ефірі» та зачекинитись в справжній радіорубці – круті фото вже в інстаграмі. Під гаслом «Люди-бренди» відбувся фінальний тренінг, присвячений брендінгу та безпосередній розробці персонального бренду – 80% практики та лише 20% теорії зі Анастасією Степановою. Разом з тренером дівчата пройшли шлях від створення власної PPR-агенції “It’s me” до першого клієнта, розробили проект порятунку майбутньої зірки сцени – фанатки парасольок, ба навіть більше, вигадали круту назву для її музичного гурту – “Umbrella”.
Логічним завершенням осіннього циклу тренінгів в Grinchenko Media School стало вручення сертифікатів учасникам та молодим тренерам на кафедрі журналістики та нових медіа доцентом кафедри та тренером школи Аліною Лісневською.


До нових зустрічей в наступному сезоні Grinchenko Media School.


Анастасія Степанова

Фінішував осінній се...
Фінішував осінній сезон медіашколи Університету Грінченка
Фінішував осінній се...
Фінішував осінній сезон медіашколи Університету Грінченка
Фінішував осінній се...
Фінішував осінній сезон медіашколи Університету Грінченка
Фінішував осінній се...
Фінішував осінній сезон медіашколи Університету Грінченка
Фінішував осінній се...
Фінішував осінній сезон медіашколи Університету Грінченка
Фінішував осінній се...
Фінішував осінній сезон медіашколи Університету Грінченка
Фінішував осінній се...
Фінішував осінній сезон медіашколи Університету Грінченка

 

Інститут у соціальних мережах